Land Rover потвърди намеренията си за наследник на Defender, представяйки втори прототип на модела, който ще се появи на пазара през 2015 г.
Land Rover Defender е може би единственият автомобил, който буквално не търпи никакво развитие и въпреки достолепната си възраст, не престава да предизвиква почит у уважение при всеки любител на офроуда. Британският производител обаче явно ще рискува да промени печелившата формула, ако се съди по двата прототипа, които дебютираха на автомобилния салон във Франкфурт.
За DC100 вече писахме в един от предишните си материали, но той дефилира на щанда на Land Rover успоредно с DC100 Sport версията. И двата прототипа са базирани на една и съща олекотена алуминиева платформа и са оборудвани със система за постоянно задвижване и на четирите колела, комбинирана с осемстепенна автоматична трансмисия и старт/стоп.
Според първоначалните планове на Land Rover наследникът на оригиналния Defender ще използва двулитрови бензинови и дизелови четирицилиндрови двигатели и хибридна плъгин версия. За подобряването ефективността на модела се грижи и системата Driveline Disconnect, която елиминира физически задната ос от силовото предаване. Друго интересно решение е Terrain-i помощникът, който сканира терена и предупреждава водача за евентуални опасности при офроуд шофиране.
Пълната галерия на DC100 и DC100 Sport може да видите тук.