Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Freelander 2: Две или четири

26.08.2010 10:43
Туит

Land Rover използва автомобилния салон в Москва, за да покаже обновения Freelander. За първи път моделът ще се предлага не само с двойно предаване, като целта на компанията е по този начин да намали вредните емисии.

Най-съществената промяна при обновения Freelander засяга ревизирания 2,2-литров турбодизел на PSA, който ще се предлага в две версии – със 148 и 187 к.с. Въртящият момент и при двете е с 20 Нм по-висок от този на предишния мотор със 158 к.с., като за това съдействат турбокомпресорът с променлива геометрия и препрограмираният блок за управление на двигателя. TD4 със 148 к.с. стандартно разчита на механична трансмисия, докато по-мощната версия, чието кодово обозначение е SD4, ще се предлага само с автоматик.

Според официалното съобщение на компанията TD4 не отстъпва в динамично отношение на предходния модел, но може да се похвали с по-ниски нива на вредни емисии – 165 г/км CO2 срещу 179 г/км преди. При SD4 Land Rover отчита 185 г/км CO2, но за класическия на Острова спринт от 0 до 60 мили са нужни само 8,7 секунди – с цели две по-добро постижение от това на предния модел. Максималната му скорост достига 118 мили в час (190 км/ч).

Естествено, най-голямата промяна що се отнася до фейслифта на Freelander 2 е появата на модел само с предно предаване. eD4 ще се предлага единствено с по-малкия двигател и шестстепенната механична кутия. Намаленото тегло и серийният старт-стоп са причината емисиите CO2 да бъдат сведени до 158 г/км, а разходът – до 6,2 литра дизел за 100 км пробег.

„Пазарът в Европа на SUV автомобилите с две двигателни колела представлява 23% от сегмента“, коментира Фил Попам, управителен директор на Land Rover. „Надявам се да направим силно включване. Предното предаване е само един от начините да подобрим ефикасността на нашите модели.“

Промените във външния вид на модела засягат новите предна броня с преработени светлини за мъгла, радиаторна решетка, челни и стоп светлини, задна врата и колела (18 и 19 цолови). Отличителните белези в салона са освежените контролни уреди, четирите нови тапицерии за седалките и опцията Premium Pack.

Цените на обновения модел започват от 21 695 паунда, но достигат до 35 510 за HSE модификацията на SD4. Продажбите стартират следващия месец, но eD4 ще се появи на пазара едва през януари.

Коментари
comments powered by Disqus