Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Freelander 2 TD4_e: Стиснатият шишко

28.11.2008 08:47
Туит

Британците пускат на пазара първия SUV, оборудван със старт-стоп автоматика.

Високопроходимият автомобил, наречен TD4_e, ще харчи средно 6,7 вместо 7,5 литра дизелово гориво. Вредните емисии също са понижени с 15% на 179 грама. Старт-стоп системата функционира на познатия ни от други превозни средства принцип - двигателят спира да работи при покой на превозното средство, на свободна предавка, без педалът на съединителя да е натиснат. При задействане на съединителя двукиловатов подсилен стартер отново дава тласък на агрегата. 

Системата, разбира се, може да се изключва от бутон в арматурното табло. В пестенето на гориво от полза са още индикаторът за смяна на предавките, както и гумите с ниско съпротивление на търкаляне. При активирана система старт-стоп водната помпа на климатика на TD4_e продължава да работи. Ако обаче метеорологичните условия са твърде екстремни, моторът отново потегля, за да подсигури достатъчно енергия за климатика. 

От пролетта на 2009 година редуциращата разхода система ще бъде част от серийното обзавеждане на Freelander 2 TD4 с механична трансмисия.
Коментари
comments powered by Disqus