Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover LRX: Отстрани късо - отзад модерно

13.12.2007 17:12 4
4
2571820019
Туит

Англичаните са готови с нов спортен и същевременно изключително луксозен модел, ползващ колесната база на Freelander.

Компактна динамика

Каросерията на Freelander е скъсена със седем (4,35 м) и понижена с цели 12 сантиметра (1,55 м), което придава повече сексапил на на двувратия SUV. Агресивно оформената предница с присвити светлини, масивна престилка и солидна защита на дъното също отличава LRX от своя първообраз. Клиренсът на студията всъщност е по-типичен за лек автомобил и изостава от Freelander с цели 13 сантиметра. Полезрението на водача обаче е нараснало заради просторния панорамен покрив.

Ново пазарно позициониране

С малкия, но изключително луксозен всъдеход LRX Land Rover поема към нова за компанията пазарна ниша - салонът на автомобила е облицован с двуцветна кожа, а в арматурното табло проблясва алуминий. Пасажерите заемат четири самостоятелни кресла, управлявайки основните функции посредством два чувствителни на допир дисплея. Приглушена светлина поддържа душевната хармония на пътуващите - в зависимост от настроението им интериорът може да бъде потопен в червено, зелено или синьо сияние.

Студията LRX ще бъде официално представена на автосалона в Детройт.

Коментари

0000000000000000000
Няма значение кой купува марката.....Ще КУПЯ тази КОЛА!УНИКАЛНА Е!!!ЖЕЛАЯ Я!!!MOTO PFOE да я внесат и аз ще я притежавам!!!

nixi - land rover dealer
Много си прав Lambo, индийците наистина искат да развиват марката - имат желанието, а и възможностите. Все пак Тата притежават и отбор във Формула 1 - не виждам нищо смущаващо в имиджа. Освен това - Land Rover ще продължават да се произвеждат само в Англия. Поздрави!

lamborghini miura sv
по-добре индийците, защото се занимават с автомобили и ще искат да се научат на нещо от британските инженери и ще наливат пари в марката, а не като шарлатаните дето купиха Ровър или тези които взеха Крайслер да гледат само печалбата за утре и да правят само съкращения, само и само да "изтискат" това което е останало от марката!

Baro
naistina hubav Land Rover.jalko 4e indiycite 6te go kupqt i imidja na markata 6te ide na kino. :-|

comments powered by Disqus