Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Range Rover Evoque: Готов за бойни подвизи

26.09.2011 17:02
Туит
Land Rover Range Rover Evoque: Готов за бойни подвизи

BMW бе собственик на Land Rover от 1994 до 2000 г. 11 години по-късно двете марки отново имат нещо общо, макар и единствено по отношение на състезателната версия на Evoque, която е оборудвана с трилитровия дизел на баварците и ще участва на предстоящото рали „Дакар“.

Трите автомобила се подготвят от RaBe Race Cars и с тях ще се състезават тримата пилоти на британския тим Excite Rally Raid Team – Мартин Роу, Андрю Коли и Джон Харди. Всички имена в горепосоченото изречение са неизвестни за нас, но пък стартовата решетка на „Дакар“ има нужда от нови попълнения при оттеглянето на Volkswagen от надпреварата.

Състезателната версия на Evoque е изградена върху тръбно шаси, за чието задвижване отговаря трилитровият дизелов мотор на BMW (275 к.с. и 650 Нм). Шестстепенната трансмисия е дело на ZF, окачването е на Reiger, a 16-цоловите колела са с гуми на BFGoodrich. Общото тегло на състезателния модел е 1900 кг, а резервоарът му побира 260 литра, които съвсем не са много с оглед дължината на етапите в „Дакар“.

Тазгодишното издание на рали „Дакар“ стартира на 1 януари и ще премине през територията на три държави – Аржентина и Чили отново са домакини на надпреварата, която обаче ще завърши в Лима, столицата на Перу, а не в Буенос Айрес, както беше през последните три години.

Коментари
comments powered by Disqus