Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Range Rover Evoque: Малко, но от сърце

23.09.2010 13:10
Туит

Новият член в семейството на Land Rover ще се появи на пазара през следващата есен. Първоначално Evoque ще се предлага с два дизела и един бензинов двигател.

Тривратият кросоувър Evoque, който е базиран на прототипа LRX, ще може да се похвали с изключително агресивна предна част благодарение на силно изтеглените назад челни светлини, тясната радиаторна решетка с два основни панела и декоративната предпазна кора под бронята. Силно скосеният назад профил и подчертаната странична линия допълват динамичната визия на модела, оборудван в тази версия с 19-цолови колела.

Evoque е значително по-малък от Range Rover Sport – дължината му е 434 см, което го прави с 43 см по-къс от спортния SUV на британската компания, като същевременно е с 18 см по-нисък. На този етап ще се предлага единствено с постоянно включено двойно предаване, но по-рано тази година от Land Rover обещаха вариант и само с един двигателен мост. Като опция ще се предлага и системата за адаптивно окачване MagneRide.

Дизеловата гама на Evoque включва един двигател, но в две разновидности – 2,2-литра съответно със 150 и 190 к.с. Двулитровият четирицилиндров бензин пък генерира 240 к.с. И трите версии са комбинирани с шестстепенна автоматична трансмисия.

Evoque ще предлага три нива на оборудване. Базовото Pure включва кожена тапицерия и алуминиеви апликации в салона. Prestige ще добави към тях фурнира от естествена дървесина и двуцветния кожен интериор, а Dynamic може да се похвали с нов аеродинамичен пакет, 19-цолови колела и седалки с перфорирана кожена тапицерия. Сред останалите екстри в салона впечатление правят 8-инчовият дисплей, контролният панел за скоростната кутия, заимстван от Jaguar, Bluetooth, iPod и USB интерфейсът, Meridian аудиосистемата със 17 високоговорителя, навигацията и мултимедийната система за задния ред седалки.

На този етап от Land Rover не дават информация за цената, но обещават Evoque да се появи на пазара през следващата есен в повече от 160 държави.

Коментари
comments powered by Disqus