Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Range Rover LRX: Зелена светлина

24.09.2009 16:31
Туит

Land Rover потвърди официално, че Range Rover LRX ще се присъедини към моделната линия на компанията догодина.

На автосалона в Детройт през 2008 г. Land Rover представи за първи път прототипа LRX. Тогава компанията все още бе собственост на Ford и бъдещето й далеч не беше ясно. Не е ясно и сега, когато британската марка принадлежи на индийците от Tata, но едно е сигурно – концептуалният LRX ще се превърне в сериен модел.

На този етап информацията за модела е оскъдна, но от официалния пресрилийз разбираме, че това ще бъде „най-малкият, най-лекият и най-ефективният автомобил, който компанията някога е правила".

За проектирането на LRX отговаря дизайнерският център на компанията в Гейдън, Великобритания, а производството ще бъде локализирано във фабриката в Хейлууд. Новият модел ще се предлага приблизително в 100 страни по целия свят, като първите бройки ще слязат от поточната линия вероятно през втората половина на 2010 г.

Предполага се, че LRX ще получи или 2,2-литровия турбодизел (160 к. с. и 400 Нм) или 3,2-литровия редови шестцилиндров бензин (230 к. с. и 317 Нм). Не е изключено новият модел да се предлага и в хибридна версия.

Коментари
comments powered by Disqus