Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Range Rover: Нов 4,4-литров турбодизел

28.05.2010 10:14 15
15
2571874463
Туит

Range Rover от моделната 2011 г. ще получи нов 4,4-литров V8 турбодизел, който ще замени настоящия 3,6-литров аналог. Новият модел ще струва с 3 000 евро повече от предходния на пазара в Германия, което означава приблизително 88 900 евро.

Информацията не е официална на този етап, но според worldcarfans.com нейният източник е повече от достоверен – писмо от Land Rover към дилърите на марката в Германия. Ембаргото върху нея трябва да падне на 17 юни, когато новият модел ще бъде представен. Официалната премиера е предвидена за 1 юли в Лондон, когато Range Rover ще отбележи своята 40-годишнина.

На пети август пък ще бъдат разкрити обновените Discovery, Freelander и Range Rover Sport, които ще дебютират на автосалона в Москва на 28 август. Продажбите на четирите модела в Германия ще стартират на 1 октомври.

Новият V8 на Range Rover е с 15% по-мощен от своя предшественик и разполага с 10% повече въртящ момент, което в цифри означава 312 к.с. и 700 Нм. Когато е комбиниран с осемстепенна автоматична трансмисия, луксозният SUV ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди при максимална скорост от 208 км/ч. Средният разход е 10,2 литра, а емисиите CO2 – 264 г/км.

Range Rover ще запази петлитровия V8 с механичен компресор (510 к.с.), куплиран с шестстепенната автоматична трансмисия. Цената на обновения модел ще бъде с 500 евро по-висока от тази за предходния.

Представената галерия е на Arden Range Rover Sport AR5.

Коментари

Анонимен
Двигателят мисля,че беше разработка на PSA и FORD

Анонимен
Вместо да правиш копи пейст на мойте коментари и да слагаш нови думи, поне да се извиниш. Или искам прекалено много от теб! Старият БЕНЗИНОВ мотор 4,4 на бмв също се слагаше в ленд роувър, дори когато собственици станаха форд, а за 4,4 дизел може и да е на бмв може и да не е. Както вече знаеш "Aston Martin с части на Ford и Volvo???" това няма да е нещо ново. Но все пак е хубаво да си признаеш, че си сгрешил. :) Ако това не нарани крехката ти душевност.

Анонимен
Хахаха, ще ше да е смешно ако не беше трагично. Значи все пак признаваш, че бмв няма 4,4 дизел, а? Като питаш гугала, запознай се с историята на ленд роувър. Говорим за времето, когато вече са собственици не баварците, а американци и сега индийци. По точно провери техниката на беемве дали продължава да се ползва. Аз лично не съм сигурен, че моторът не е от бмв(като първия коментар). "А ти като разбираш нали знаеш че го спряха от производство", момче ти явно нищо не разбираш от автомобили, крайслер 300С, додж чаленджър (макар отдавна да имат нещо с мерцедес, а новия собственик е фиат), ползват шасито от по предишната версия на Е-класата (новата е-класа има съвсем различно шасито и скоростната кутия, но това е друг въпрос). Дори нямаш обща култура да измислиш нещо ново, ами копираш коментарът ми), в частта за мълчанието. Толкова си ..., че не можеш да ми отговориш адекватно, а ползваш чужди отговори. Хубаво ще е да се понапрегнеш, за да има умствена дейност, но ако не можеш нямам против да ползваш и мойте изрази. Айде със здраве!!!

Анонимен
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BD_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD ето тук подробно се описва какви части се ползват в астън мартин през годините.

Анонимен
Питах чичо гугал и виж какво ми излезе като една от първите новини http://www.automedia.bg/news/article_5474.html, май пак ще се наложи да ми се извиниш. И ако обичаш напрегни си малкото мозъче и престани да ми ползваш думите. Но докато се напрягаш да не се посереш, че майка ти на мен ще се сърди, че те напрЕгам. Първо се оказах прав (както и колегата с първия коментар) за 4,4 литровия дизел, а сега и това. На твое място ще ше да ме е срам да споря за неща от който нямам представа, но за това се изисква да имаш някакъв минимален праг интелигетност.

Анонимен
Aston Martin с части на Ford и Volvo??? :):):):):):) Като не разбираш ще мълчиш!!!

Анонимен
Индийски благородници, нямам думи!!! Като не разбираш не се обаждай. За да намалят производствените си разходи автомобилните марки прибягват до ползване на еднакви части. Астин мартин също можеш да кажеш, че е "благороден", но ползва части от форд и волво (макар и вече да не са собственост на американците), да не говорим за ягуар, който са собственост на същите тези индийци, но ползва части от много модели на форд, някои от които вече не се произвеждат, Виисман ползват атмосферният ВЕ10 на старите М5 и М6. Така, че въпроса дали не ползват старият двигател на бмв, не е толкова изключваща се тема, малкия. Като спориш е хубаво да ползваш аргументи, а не да праскаш мненията си 5 за 4. Айде лека вечер!

Анонимен
BMW имаха 4.4 д вече го няма единствения им актуален мотор 4.4 V8 е бензинов, ходи си избивай комплексите на друго място професоре, Range Rover не е Chrysler. При Land Rover няма остарели технологии като при Fiat и Chrysler, къде ги набута тези посредствени евтини марки при благородниците:):):)

Анонимен
Хахаха, ще ше да е смешно ако не беше трагично. Значи все пак признаваш, че бмв има 4,4 дизел, а? Като питаш гугала, запознай се с историята на ленд роувър. Говорим за времето, когато вече са собственици не баварците, а американци и сега индийци. По точно провери техниката на беемве дали продължава да се ползва. Аз лично не съм сигурен, че моторът не е от бмв(като първия коментар). "А ти като разбираш нали знаеш че го спряха от производство", момче ти явно нищо не разбираш от автомобили, крайслер 300С, додж чаленджър (макар отдавна да имат нещо с мерцедес, а новия собственик е фиат), ползват шасито от по предишната версия на Е-класата (новата е-класа има съвсем различно шасито и скоростната кутия, но това е друг въпрос). Дори нямаш обща култура да измислиш нещо ново, ами копираш коментарът ми:)), в частта за мълчанието. Толкова си ..., че не можеш да ми отговориш адекватно, а ползваш чужди отговори. Хубаво ще е да се понапрегнеш, за да има умствена дейност, но ако не можеш нямам против да ползваш и мойте изрази. Айде със здраве!!!

Анонимен
А ти като разбираш нали знаеш че го спряха от производство. Като не знаеш ще мълчиш, ако беше на BMW щяха напишат! 740d-3.9 L diesel-V8 190 kW-255 hp 600 N·m 745d-4.4 L diesel-V8 242 kW-325 hp 750 N·m тука да виждаш същите параметри :)

Анонимен
745d старият модел има 4,4 литров дизел. 313 коня и 700 нютон метра въртящ момент. Като не разбираш не пиши!

Анонимен
BMW имат 4.4 бензинов мотор не дизелов четете внимателно :)

Анонимен
sas stari kurvi nov bardak pravat

анонимен
ami moje bi te BMW imaxa li po skup variqnt na djip ot Range

анонимен
Да не ползват старият 4,4 литров дизел на бмв. Той е със сходни характеристики

comments powered by Disqus