Land Rover публикува официалната техническа информация за Range Rover от моделната 2011 година. Както се и очакваше, луксозният SUV получава 4,4-литров турбодизел, който генерира 313 к.с. и 700 Нм.
Въпреки че новият V8 разполага с 15% повече мощност и 10% повече тяга спрямо своя 3,6-литров предшественик, емисиите CO2 са ограничени на 253 г/км (спад от 14%). Това до голяма степен е следствие осемстепенната автоматична трансмисия на ZF, която за първи път намира място под капака на Range Rover. С нейна помощ тежащият 2580 кг в базовата си версия SUV ускорява от място до 100 км/ч за 7,8 секунди и достига максимална скорост от 210 км/ч.
Новият дизел не означава, че петлитровият LR-V8 (510 к.с. и 625 Нм) с механичен копресор ще отпадне от портфолиото на Land Rover. Той обаче ще се предлага с шестстепенния автоматик на ZF. И двата модела ще бъдат оборудвани с високоефективната спирачна система на Brembo с шестбутални апарати и 380 дискове отпред (365 за задната ос). Сред останалите промени впечатление правят новият CommandShift бутон, който е разположен на мястото на скоростния лост, планките за смяна на предавките директно от волана и преработената Terrain Response система за контрол на електронните асистенти при различен тип настилка и условия.
Exterior Design Pack дава възможност на бъдещите собственици на Range Rover да индивидуализират своя автомобил. Модифицирани при него са броните, радиаторната решетка, въздуховодите, праговете и накрайниците на изпускателната система, като в пакета влизат още и светлини за мъгла.
Oт Land Rover представиха още специалната серия Autobiography Black 40th Anniversary Edition. Нейната поява ще отбележи 40-ата годишнина на модела. Тя се отличава от стандартната версия по Barolo Black лаковото покритие, 20-цоловите колела, специалната радиаторна решетка, множеството хромирани детайли, панелите, покрити с фурнир от естествена дървесина и двете цветови схеми за интериора - Jet/Ivory и Jet/Pimento.
анонимен
Indiiski bokluk.
анонимен
mnogo grozen