Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Латвала: Готов съм да се боря за шампионската титла

03.01.2011 16:50
Туит

Яри-Мати Латвала смята, че е готов да се бори за шампионската титла във WRC, след като през изминалия сезон завърши на втора позиция в крайното класиране при пилотите.

Кариерата на Латвала във Ford започна блестящо през 2008 г., но след победата в Швеция и подиумът в Мексико грешките следваха една след друга. През 2009 г. младокът продължи с неубедителното си представяне, като нелепият пропуск на финалния суперспециален в Полша до голяма степен лиши Ford и Мико Хирвонен от титлата при пилотите.

Ето защо Малкъм Уилсън бе категоричен, че Латвала ще кара твърдо като втори пилот в отбора през изминалия сезон, което даде своя резултат. 25-годишният финландец бе значително по постоянен, благодарение на което, както и на множеството грешки от страна на Мико Хирвонен, в крайна сметка бе най-близо до Себастиен Льоб в крайното класиране след две победи и общо 171 спечелени точки.

„Това бе добра година за мен. Начинът, по който карахме (като номер 2), ми помогна да намеря нужното постоянство“, коментира Латвала, цитиран от Autosport. „Определено съм по-добър пилот отколкото преди, но не казвам, че съм готов да стана световен шампион. Въпреки това съм готов да се боря за шампионската титла.“

На въпроса дали стратегията на Ford с номиниране на водещ и втори пилот е най-удачната, Латвала отговаря. „Не трябва да забравяме шампионата при производителите, той е много важен за отбора ни. Може би това помогна за развитието ми като пилот, може пък да е било излишно (да съм втори пилот), но Малкълм (Уилсън) взима решенията. Това бе една тежка година за Ford и е добре, че вече остана зад гърба ни и можем да се фокусираме изцяло върху предстоящия сезон, който ще бъде много вълнуващ с новата Fiesta.“

Малкълм Уилсън все още няма ясна позиция относно стратегията на Ford през тази година. „Не съм решил какво ще правим, но е ясно, че стратегията ни за изминалата година проработи добре за Яри“, обяснява тим-шефът на Ford.

Коментари
comments powered by Disqus