Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Латвала: Познаването на отсечките няма да бъде фактор

24.04.2008 08:04
Туит
Латвала: Познаването на отсечките няма да бъде фактор

Пилотът на BP-Ford Abu Dhabi Яри-Мати Латвала няма притеснения относно факта, че ще участва за първи път на рали „Йордания”.

Латвала и неговият навигатор Мика Антила дори не са посещавали страната, но въпреки това 23-годишният финландец не се притеснява от конкуренцията. Единствено неговият съотборник Халид Ал Касими е участвал в надпреварата, което означава че повечето от пилотите започват от нулата.

„Мисля, че това е добре, тъй като сме равнопоставени и познаването на отсечките няма да бъде фактор”, коментира Латвала. Трябва да внимаваме докато правим записките, за да разчитаме на тях по време на състезанието. Автомобилът, с който тренираме, е оборудван с камера, която да филмира отсечките. Вероятно ще гледаме записите преди старта. Помага ми да си припомням етапите, това е като трета допълнителна тренировка, макар че е много по различна от действителната, все пак е запис.”

Латвала се представя на приливи и отливи през тази година. При дебюта си с екипа на BP-Ford в Монте Карло имаше сериозни трудности и завърши на разочароващото дванайсето място. Още на следващия старт обаче бе над всички и спечели рали „Швеция”. В Мексико също бе близо до победата, но проблем с турбото на Ford Focus RS WRC 2008 го остави на трета позиция. На последния старт - рали „Ажрентина”, се преобърна през таван още на втората отсечка, изгуби девет минути и финишира едва петнайсети.

Факторът липса на опит обаче не притеснява 23-годишния финландец. „Миналия сезон имаше три нови за мен състезания (Норвегия, Португалия и Ирландия), но с удоволствие приех предизвикателството и се справих. Нямам търпение да започнем надпреварата в Йордания. Разбрах, че отсечките са твърди, което е добре за мен. Тъй като това е първото ни участие тук, няма много какво да направим по настройките на колата. При сегашните настройки се чувствам добре, обикновено ги използвам като базови и за останалите състезания, така че не мисля да правим съществени промени. Може би само някои малки корекции по време на състезанието.”

Коментари
comments powered by Disqus