Получават уникален волан с четири спици, нови материали или променени тапицерии
След като промени незначително моделите Sandero и Logan, Dacia предлага се и преобразяване на два по-малко популярни модела в своята гама: Lodgy и Dokker. Промените тук са още по-дискретни.
Най-новата история на Dacia не е изпълнена само от успехи. Моделите на румънската марка Dokker и Lodgy от състава на групата Renault едва успяват да привличат клиенти. Трябва да се каже, че тези два модела се развиват в пазарни сегменти, които сега в упадък. Така че за да бъдат поставени в центъра на вниманието, без много разходи, дойде време за малко фейслифт. Както при Logan и Sandero, в радиаторната решетка са интегрирани осем правоъгълника. Появява се и хромирана лента на вратата на багажника на Lodgy и нови джанти. Тук обаче не става дума за смяна на предните и задните светлини, които да станат част от новата осветителната система на марката.
Самолетни сгъваеми масички за задните седалки
В салона също има няколко малки промени. Dokker и Lodgy 2017 г. получават уникален волан с четири спици, нови материали и модифицирани тапицерии. Междувременно водачът може да отвори прозореца си само с едно докосване, без задължителното продължително натискане на бутона, а пътниците на задната седалка се възползват от две масички тип самолетни. Пътникът отпред получава мрежичка за поставяне на предмети. На разположение има и камера за задно виждане, която от известно време е в оборудването на Lodgy, а сега вече и в Dokker. Но засега Dacia не е публикувала снимки на този нов дизайн на интериора.
Ventsislav Drundev
Не знам на кои пазари Dokker не върви, но определено това не е в България. Тук той е доминатор в класа си. Просто погледнете по пътищата ни. Лично аз знам няколко фирми, които замениха Caddy с Dokker и то целите си флотилии. Това е идеалният работен автомобил. Изминал съм за две години и половина около 150 000 км с такъв автомобил и смея да твърдя, че е изпълнил всички очаквания. Освен това за тези километри не е правен какъвто и да е ремонт, независимо от бруталната му експлоатация. Да не говорим за реалната стойност на километър пробег - там е абсолютен лидер в класа си.