Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexmaul Opel GT: How Cute

18.12.2008 08:52
Туит

Тунерът от Рьодермарк извлича от двулитровия турбодвигател на GT 312 к. с., понижава клиренса на открития модел и модифицира плътния звук на ауспуха му.

Посредством специален Pocket-PC (PPC) може да бъде обновен софтуера на моторния блок, което съответно повишава производителността. Така серийните 264 к. с. достигат 312 "коня", а върховата тяга скача от 353 Нм на 440 Нм.

По-къси пружини снижават просвета на автомобила с около 30 мм, а в допълнение се монтират нови 20-цолови колела на предния, респективно 21-цолови Schmidt-Revolution на задния мост. На борда е и изпускателна система от благородна стомана, която да възпита двигателя на GT на нови вокални умения.

Коментари
comments powered by Disqus