Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus ES: Конкурент

10.04.2012 11:21
Туит

Lexus представи новия ES, който ще се конкурира с E-класата на Mercedes. Изборът на двигатели ще бъде сведен до два – 3,5-литровият V6 и 2,5-литровия редови, който обаче е комбиниран с електрическо задвижване.

ES от моделната 2013 е напълно преработен, което ясно личи от типичната напоследък за Lexus радиаторна решетка, LED дневните светлини, интегрирани в основните, 17-цоловите колела и двата накрайника на изпускателната система за ES 350. Последните отсъстват в хибридния ES 300h, тъй като задната част при него е модифицирана и скрива изцяло ауспуха.

В салона на ES впечатление правят изкуствената NuLuxe тапицерия, „разработена с цел да се намали влиянието върху околната среда“, която при желание на клиента може да бъде заменена от естествена кожа, дървесният фурнир, хромираните детайли, аналоговият часовник и втората генерация на Remote Touch Interface системата, чрез която се контролира работата на климатика, телефона, навигацията и всички сходни компоненти.

Десетте въздушни възглавници влизат в стандартното оборудване, а в списъка с опциите може да откриете още аудио системата на Mark Levinson, тази за следене на мъртвата зона и за информиране на водача при наличие на движещ се автомобил при излизане от паркомясто на заден ход, автоматичните дълги светлини и системата за предотвратяване на евентуален инцидент.

За съжаление японците са твърде лаконични относно силовия тракт на ES и уточняват единствено, че изборът на бъдещите клиенти е сведен до две опции – стандартният ES 350 с 3,5-литровия V6 и хибридният ES 300h, който благодарение на комбинацията от 2,5-литров ДВГ, работещ в цикъла на Аткинсън, и електромотор позволява разходът да бъде сведен до 5,9 литра.

Продажбите на Lexus ES трябва да започнат още тази година.

Коментари
comments powered by Disqus