Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus GS 350: Серийният LF-Gh

05.08.2011 10:55
Туит

Lexus ще участва на предстоящия Конкурс по елегантност в Пебъл Бийч с GS 350 от моделната 2012 година. Ето го и първият тийзър, който поставя началото на кампанията по представянето му.

Четвъртата ггенерация на GS напълно следва посоката, която Lexus начерта с концепцията LF-Gh по време на автосалона в Ню Йорк, ако се съди по оскъдната информация, предоставена ни от единствената на този етап официална фотография. Многоъгълната радиаторна решетка е запазена, както и дневните светлини, разположени под основните. Камерите, които при прототипа предоставяха информация на водача за случващото се зад него, обаче са заменени от стандартни огледала за обратно виждане.

На този етап няма никаква конкретна информация за силовия тракт, което е и причината да се осланяме единствено на слуховете. А те гласят, че GS ще се сдобие с 3,5-литров V6, хибридна версия на аналогичния мотор и евентуално четирицилиндров дизел с работен обем около два литра специално за европейския пазар.

„Днес клиентите в сегмента на средния клас луксозни автомобили желаят по завладяващо усещане зад волана, стил, който заявява, и просторен интериор. С напълно новия GS ние им предоставяме това, което те искат, а и още нещо”, коментира Марк Темплин, вицепрезидент и главен мениджър на Lexus.

Коментари
comments powered by Disqus