Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus GS: В японски стил

28.05.2008 09:05
Туит

За разлика от други автомобилостроители, които при евентуален фейслифт наблягат на козметичните промени, Lexus концентрира своите усилия в оптимизирането на скритата под ламарините конструкция.

Външността на GS всъщност почти не е докосвана от дизайнерите - леко модифицирани са единствено престилките и страничните огледала, които вече носят мигачи. Измененията в оформлението на каросерията приключват с няколко апликации от хром върху предната маска. Абсолютно нов обаче е най-мощният бензинов агрегат. 4,6-литровият V8 на GS 460 генерира 347 конски сили и 460 Нм максимален въртящ момент. По данни на производителя този двигател харчи само 11 литра на 100 км (258 грама CO2 на км), което го прави доста по-икономичен от своя предшественик. 

Разработената в сътрудничество с Aisin 8-степенна автоматична трансмисия дебютира в преработената версия на GS - с нейна помощ ускорението до 100 км/ч отнема минимум 5,8 секунди. Останалите двигатели на моделната линия ще продължат и в бъдеще да се трудят упорито без значителни изменения. Изпълнението 2008 на GS се отличава с VDIM-контрол на окачването и адаптивни амортисьори AVS. Двата топмодела GS 460 и GS 450h пък могат да бъдат оборудвани допълнително със стабилизатори, които редуцират "потъването" на автомобила в бързи завои.

Коментари
comments powered by Disqus