Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus IS-F: Черен дявол

04.01.2008 00:01 108
108
2571822222
Туит

През новата 2008 година Lexus ще пусне на свобода най-дивият звяр, който е създавал досега. Новият IS-F се изправя срещу своите именити конкуренти с V8-двигател с 423 к. с. и специално настроена спортна ходова част.

Японците имат много специално отношение към своята планина Фуджи. В подножието й са разположена пистата Fuji Speedway, както и Higashi Fuji Technical Centre. Именно на тези две места инженерите на Toyota Sport са създали компактния екстремист на Lexus, носещ означение IS-F. Затова и автомобилът носи допълнителното означение F. F като Fuji.

Петлитровият V8 с променливо управление на всмукателния тракт разполага с 423 конски сили и се развърта до 6800 оборота в минута. На празен ход V8 двигателят съска като едва доловим полъх на вятъра. Промените по автомобила трудно личат и при огледа на каросерията: познавачите може би ще забележат малко по-издутия преден капак, променената предна броня, раздутите калници и 19-цоловите колела от BBS. Отзад впечатление правят доста ексцентрично подредените четири на брой „дула” на изпускателната система, както и миниатюрен спойлер на ръба на капака. Дотук с промените по външния дизайн.

V8 с характер

В интериора нещата са още по-дискретни – ако на човек не му направят впечатление металните апликации, сините шевове на тапицериите и разграфения до 300 км/ч скоростомер, спокойно може да се заблуди, че седи в някоя от нормалните версии на IS. IS-F показва своето лице от около 3600 об./мин нагоре, когато се отваря вторият канал за достъп на свеж въздух към двигателя. От този момент възпитаният досега V8 започва да се развърта с почти екзалтирано въодушевление и над 4500 об./мин дори започва да издава див металически рев.

„Визитна картичка” с впечатляващи данни

Според производителя едва 4,9 секунди са необходими на този автомобил за ускорението от място до 100 километра в час. Трансмисията също има с какво да даде поводи за размисъл у конкурентните фирми – първата в света серийна осемстепенна (!) трансмисия превключва предавките с бързина и плавност, която няма как да не събуди възхищение. Кормилната уредба с електронно управляван сервоусилвател също работи със спортен хъс и откровена директност, но все пак остава още малко работа по създаването на оптимално обратно усещане за връзката с пътя. Още един интересен факт – според създателите си, автомобилът прави обиколките на Fuji Speedway по-бързо при активиране на спортния режим на електронната стабилизираща система (наричана в случая VSC), отколкото при пълно деактивиране на действието на ESP.

Текст: Александер Блох
Снимки: Ахим Хартман

Коментари

Анонимен
pyygvug

dim
LEXUS NO.1 !

реално
manowar ха ха ха тия модели мойе да хваляш тия германци но по добри спортни машини от япоснките няма и тоя Адри ли какав е може както да жикате 4е пище неграмотно но мом4ето си е казал мнението и в доста нешта иима истена така 4е не обиждаите хората а си отвотете о4ите не е слу4аино японците станаха лиидери а германците да ми кажете кога са биле лидери на пазара 4е не6то ми се губи не е жажно какво е постигнал а жажното на изработката на колата и сте седнали да ми говорите за AMGта жие намате парии за една каруца да си купите пак AMG 6те ми пи6ете

Трезво мислещ
Германците нямат ли припинателни знаци? Аз се чудя на хората, който спорят с едно хлапе, което се забавлява от факта, че не може да пише. Оставете го да си пише каквито си иска неграмотни глупости! Ако иска и президент да се пише:)

adri
1 vo ne sam kazal 4e sa pioner moje i ne sam kazal 4e lexusa e varha vsep moje firmata da e sazdanena ot 90 godini na naii silno navleze prez toq vek prav li sam ne iskam da kaja 4e toyota sa nai dobrite no sas tiq gluuposti 4e nemskoto si e nemsko sa palnii izmi6litiini i to go kazvam sas opit 4ovek koito se zanimava 30 godiini sas tova i sam dosta pove4e naqsno sas vas nqkakvi 4itateli na komiksi i takiva podobni i moje da vi drazne na4ina na pisane vse pak ne sam 4ist balgaren a germanec i 30 godini se zanimavam vav servizi i takiva podobni i kvo mi govori6 za AMG 4ove4e i to ot golemite dvigateli :) realno poglednoto po sam gord ot qposnkite ot kolkoto nemskite koli posledniite godini da kajem 0t 92 godiina nasam nemskite mnogo se izlojiha mnogo sa malko avtomobilite koito da sa ka4estveni da ti kaja predi 2 godini ima6e edin period vreme vav serviza mi trqbva6e da pravq pora4ka za nad 350 4asti za opravqne na nemski koli spored tebe tova li ti e hubavoto na nemskite az ne otri4am 4e ima huubavii prosto az si kazvam mnenieto za qponskite nai ve4e toyota i ako znae6 4e toyota sas bmw 4e toyota e proizvela po rano kola ot bmw to moje da e prototip no fakt 4e sa napravili parvi model na kola ot bavarcite no tova nqma nikakvo zna4enie koi koga e napravil ima zna4enie na ka4estvo pak i kakto vika6 bateriq bateriq no kato dadoha informaciq za taq tehnologiq za6to germancite obqviha po nemskiite kanali 4e nqma da posledvat patq na toyota aa :) i minaha 2 godini i opusnaha sluha za 4e se pravi model na hibrid i kolko ne6ta sam namiral pod kapacite na nemskite koli koito sam e uuu4udvali taka 4e tova mi e mnenito za toyota dostoina da si e lider za sajalenie

manowar
adri или както там се казваш, пишеш едни и същи излияния за Лексъс, не сменяй никчето, само се научи на български да пишеш. Нещо комлексчета ли имаме от 6.3 AMG, M3 и RS4. Тойота, Лексъс както искаш така я наричай никога не е била пионер в задвижването на автомобилa, т'ва че са сложили батерия в една кола и твърдят че е технологичено чудо са реклама и глупости. Японците имат комплекси от малките си коли и други малки работи, никога няма да стигат AMG, M, RS.

Кирил
Адри ти ограничен ли си или си уграничен? 4 и 6 общо взето ги разбирам, но 5 и 8 какви букви са? Личицата са препинателни знаци и въпреки това и аз като четящия почти нищо не разбрах. Племеницата ми, която е втори клас пише по -добре от теб. Хубаво е да имаш минимална грамотност поне да си напишеш името без правописни грешки. Не знам кой е смешникът в случая. Ако видиш някой от двамата на улицата, дали ще ги оцениш като смешници или ще изтичкаш при мама.

adri
tolkova znaete 4e sqka4 4e rabotite vav nqkoi nemski zavod za koli sme6nici :)

adri
ayy do6al o6te edin tozi pak znael da broi bravo bravo :) gluposti za vas no sa fakti taka 4e nqma za kvo da obesnqvam na hora i kadeto haber si nqmat ot ni6to gledaite si auditata mercedesite bmw tata i tolkova no publikacii statii nagradi rekordii i nai ve4e servizite vav germaniq ili klasacite na Tuv drugo prikazvat no neka na ymnite kato vas da si davat samo te mneniqta :) batkov4eta

Батето
Адри, написал си 18 реда глупости без препинателни знаци, това май изчерпва темата по въпроса дали може да бъдеш компетентен по какъвто и да е въпрос, изискващ мисъл...

adri
Ha malak neznam az dali sam malak ama onova ne6to mai to e malko imeno vlez vav google tarsi malko za toyota i da vidim ne e li taka 4e ot nqkolko godini imat zaqvki sas divigate li ha sme6nik takav adi kato si otvoren dai mi nqkakva informaciq za tiq tapotii kadeto gi pi6e6 ili tolkos ti znae ystata aaa q mi kaji tapak takav za6to tyka vav magazinite za koli novi za6to 4uvam nqkoi sluhove aaa ili pak za6to na edin poznat g klasata mu be6e sas dvigatel na toyota aa ta tis ibil palq4o ve kato ne znae6 ne pi6i mnogo kazah ti dai mi dokazatelstva za tova koeto pisa za audito a mi kaji za6to uj takiva lideri i polovinata nemskii firmi faliraha aaa kaji mi ve i 6te mi obqsnqva tyka prostotii 4e lexusa neznam kakvo lexusa kvo bilo moje da ne e no za toq period vreme dosta ne6ta postignaha ne misli6 lii kazah ti dai ti informaci i az 6te ti dam sa6to i za supra i za corola selika ls 600 6te ti pokaja za poslednite 10 godini toyota kakvi nagradi e spe4elila i te sa na broii 19 nikak ne sa malko taka 4e mlakni i dokaji sas fakti posle pii6i az imam fakti no ti dali ima6 ili si 4e6i6 samo ezika 6toto sa ti poniknali kosmi

Четящ
Поредният неграмотник тръгнал да пише!!! Мерцедес с двигател на тойота, бмв също?! По нататък не разчитам. Малкия един съвет, не ходи по форумите да обиждаш хората, ами вземи по прочети малко. Чичо гугъл знае всичко или не знаеш нито български, нито английски, за да си намериш нещо? Айде малкия, че много време си изгубих с теб.

Adri
Male ti napalno si se pobarkal dai mii nqkoi sait za tova koeto pi6e6 az 6te dam dryga informaciq golqm si sme6nik da znae6 lexus izpolzvalo ot audi tova 4e moje da izpolzvat diferencial makar 4e mnogo se samnqvam q mmi kaji za6to modela na mercedes G klasata e sas dvigatel ot toyota ve aaa ymnik ili nqkoi segmenti na bmw za6to sa na toyota ve a za6to ot 94 godina toyota izpalnqvat na godina okolo 600 000 dvigatelq aaa taka 4e ne mi govorii qsno lii ti e takiva nacisti kato tebe da pluuqt nalqvo i na dqsno 4e kato si fen na nemskoto badi sii fen ne ti pre4q ama da mi govori6 ne toyota ni6to ne e napravila izvinqvai mnogo adi kaji mii sigorno za 3 pat te pitam kaji mi ne6to za nemskite zatova Audi be6e velika ii stigna do nulata i 4e i kupiha vw zatova e velika patenti imalo pak za tozi patent voenite djipove Hamar :) dai mi statiq za tova da pro4eta az 6toto za hamara ne6to drugo znam :) ha kato si tolkova otvoren pokaji mi tiq ne6ta kade gi pi6e az 6te ti pokaja na6ta za toyota da vidim

четящ
Приятел не пиши дълги коментари, че не ти разбирам! Хубаво е да ползваш кирилица не да тормозиш останалите да ти четат. Питам те за 3 ти последен път, кой определя лексус като най-луксозна кола. Чия е класацията? Чувал ли си за торсен диференциал? Ауди държат патента, военният хамър, лексъс 600 го ползват и плащат патент на ауди. Тойота няма никаква славна история свързана с моторните спортове. Бяха една от компаниите, които инвестират най-много средства за Ф1 и не стигнаха никъде. Прочети защо супрата е спряна от производство. Защо няма наследник? Недей да пишеш разни "шменти капели". Това, че тойота е известна с това, че с нищо не е известна, не съм го измислил аз.

Adri
ne ti sravnqvam Toyota sas auudi a ti kazah edna isitoriq koqto sam bil svidetel hvalqt mii bmw X3 ta kvo mu e dobro edna sistema deto ii edna karyca nqma da iztegli taka za Lexusa kazahti 4eti malko 3 godini podert vzima ls600 za nai dobra liimozina vav neiniq klas za suuprata da ot 96 godina ne sa proizvejdali no ako ne znae6 doide vreme na novata supra koqto 6te izliza na pazara i e dosta e pe4eliila suprata mai ti ne si naqsno dori naskoro be6e spe4elila 1 vo mqsto nan amerikanskite saztezaniq ili za tebe edinstvenite saztezaniq sa F1 emi vav rali 6apionata q vij predi godini koi e bil lider ve aaa nito nemsko nito amerikasnko i podobni toyota bila liderna sila do 99 godiina sled kato se otegliha i se stremiha za po nagore da vlqzat vav F1 i uspqha no za sajalenie ne za dalgo makar 4e dosta dobri vpe4atleniq ostaviiha ot konkurentite pone malko po dobre se spraviha ot BMW tova 4e si slqp kakvo e postignal toyota i dosta mnogo pove4e ot neskiite naciski bokluci 6vabi kadeto mercsdes pusnaha edni grackii koli ot A klasata i neznam dali znae6 bqha sa se siipali ot defekti a pak za Audi prez 80 godiini neznam dali znae6 golqmata senzaciiiq togava kato pusnaha sumati i defektni avtomobila i sumatii hora kadeto protestiraha i togava audi si skriha problemite ne napraviha kato toyota sega za suupra ta edna suupra vaob6te znae6 li kolko styva da si q vzeme6 aaa ot 25 ooo dolara i to vtora raka ii to model ot 94 96 godina ima suupra sas palen tuning da nadhvarlq 200 000 dolara taka 4e edva li ima takava kola corolata i za 20 godiini iima 64 pobedi tova da ti govori ne6to aa mai ne :) celikata sa6to vliza vav tova otno6enie a q vij sled 2000 godina kolko lii nagradi vzeha toyota to za dviigatel to za novovadeniq to za bezopasnot na patnicite i kvo li ne o6te ot toq vek edinstveno tehniiq ospeh e sas F1 kadeto re6iha da se oteglqt ii sega sas toq pedal no nalii znae6 pedala e po pora4ka ot ameriikanska fiirma i vsii4ko tova idva otam sas nesaobrazqvane sas modeliite na toyota ii nqkoii sii e zatvoriil o4ite i sega samata firma i nai ve4e prezidenta vzima posledctviqta dori pri puuskane na noviiq prius toyota predupredii klienti 4e moje da ima nqkoi defekti prii spiira4kite pri niski temperatyri spered tebe tova ne ee dostoina postapka a emi vmesto da da e kajat ni6to za mene e mnogo dobra postapka kazah ti vlez vav google potarsi istoriq na toyota kakvi postijeniq imat kakvi medali nagradi kvo sa obralii i togava mi pii6i ili da puska6 komentari tuka i 6te mi vika suprata ne e nai prodavatata sportna kola aidee imat na 18 000 avtomobila ne sa niikak malko za ramkite na 4 godiini

четящ
Извинявам се но повечето от написаното не мога да го разбера. Сравняваш двойно предаване на ленд крузър със на ауди. Когато електронната спирачката на мерцедес се развали и имаше няколко случая на катастрофи всички казваха, че мерцедес не правил качествени автомобили. Сега тойота в общи линии имат същият проблем. Питам те за втори път къде ги четеш тези класации? Лексусът бил обявен за най-луксозна кола от кой? Супра може да е добра кола, но както се вижда Нисан джитиар имат продължение на моделната си гама, супра не. Джитиар още тогава е бил по предпочитан и по продаван. Като цените са били в общи линии еднакви. Доро мазда РЗХ7 е по продавана. Тойота няма награждавани спортни модели. Всяка марка е известна с нещо. Тойота е единствената, която е известна с това, че не е известна с нищо. Освен приус нямат друг модел, който да се е превърнал в икона.

Adri
E kak da ne e luuksozen lexuusa :) zatova 3 nagradi i priznat za nai dobriq vav svoq klas q mi kaji pak nemcite sas kakvo sa izvesni q me svetni edva li pove4e postijeniq imat ot Toyota pak za nadejnii koli boje gluposti kakvo im e nadejnosta aa golf koqto se s4ita za nai zdravata nemska kola zatova i e nai sre6tnata kola vav nemskite servizi tova li e zdraviinata na nemskite taka 4e nikoii nemoje da me ybedi vav ka4estvoto na qponskoto vijdam horata kakvo predpo4itat i 4eta statistiki klasacii i vqrvam vav tova a sega sam vav garciq i ako iska6 mi vqrvai no pove4eto koli tyka govorq ti koli nad 10 godini sa samo qponskii tova za6to e i dosega nesam vijdal golf 1 4ka tyka pone za sega ima toyoti nad 300 000 kilometra i horata sa mnogo dovolni taxitata da ne govorim koito sa nad 200 000 kilometra dori pitah edin edin kakvo my e mnenieto i mii kaza samo edna duma perfektno predii6nata mu e biila pasat 2 patq hodil da muu opravqt oka4vaneto i o6te po malki remonti a pri toyotata e hodil samo za malki nezna4itelni ne6ta taka 4e sprete sas tiq nemskite bqha edno vreme sega ne se spravqt kakto trqbva a i sega sas problema na toyota sas pedala stavat takiiva ne6ta i pak 6te sa navarha vse pak vsi4ko e po4nala ot amerikancite tova sam obiden 4e e stava vsi4ko da premahnat toyota kato lider no vqrvam 4e toyota pak 6te sa navarha

adri
4etq6t dobre saglasen sam za 4x4 sporet tebe 4x4 na audito kakvo e za sport nali a za lexusa spored tebe kakvo e 4x4 za prohodimost sporet tebe koe e po vajno za sporta ili za prohodimost zatova takiva 6ymaheri koito za sporta posle gi sabirat po ppati6tata pod nqkoi darveta nali da ne vidqt nqkoiq mo6na ma6ina i posle kakvo roditelite im gi oplakvat ta za Suprata e kak da ne e yvajavan model aaa na parvo mqsto e porshe i psole e supra po prodavani koli sportni govorq ti za golemi koli4estva no da ti kaja supratta mnogo mnogo prevazhojda por6eto naistena por6e mnogo se e dokazal evala no suprata si e supra ot tozi avtomobil i absoliotno moje da pravi6 kakvoto si iiska6 a pri nesmkite edva li da si vijdal ili 4uval por6e nad 1000 konq ili eitakiva ne6ta ne i nqma da 4ue6 6toto kartonenata koitika nqma da iizdarji pak za dvigatrelq da ne govorim i vii6 kak varvqt na edna stara supra ot 90 godini naii populqrnite sas edno por6e i togava da govorim suprata si e antiika za qponcite i mnogo pove4e auuto clubove imat suuprite taka 4e ne mi kazvai ni6to za suprata

Четящ
Драги Adri има различни системи 4х4, едни се ползват за спорт, другите за високопроходимост. Като четете толкова много е хубаво да знаете за това. :). Тойота е известна с това, че с нищо не е известна. По луксозен бил лексусът, това само човек който се е возил на повечето лимузини може да го каже. Кой е казал, че супра е най-уважаваният спортен модел.? Ако това е твое мнение добре, но иначе всякакви медии дават оценки на различни модели.

Adri
Ha Baro kvoi tova 4e qponcite kopira lii ve po golqma prostotiq nemoja li da izcepi6 aa i kvo sa doprineslii nemcite a q pro4eti malko istorii i tai natatak i viij posledni 20 godini nemskite ma6ini statistiki i tova auudi 4x4 ha i kato e 4x4 i kvo otova ni6to tova ne ozna4ava ni6to vijdal sam bmw da zaksa na plaja ni6to 4e e 4x4 i pozinaii kakva ma6ina doide da go izdarpa razbira se toyota Land ii to o6te ot 80 godini modeli taka 4e ne mi govorii koi koi kopira i t.n az sam si fen na qponskite za6toto nie evropeiicite sme sviknali samo na nemski i si mislim 4e sa nai dobrite koli ama ne e taka i da ti kaja mnogo ot nemskite ma6iini izpolzvat qponskii ne6ta to dvigatelii i kvo li ne i se zapitai za6to li e sega mercedes po4naha hibridi sega da ne mi kkaje6 4e mercedes sa izrobetili hibrida aaa :) a q kiji koq e nai luszoznata kola tip limozina imeno lexus ls600 i e 4x4 parviq tip liimuuzina sas 4x4 i e mnogo po kumfortno ot nemskite taka 4e vseki ssa mnenieto no iiskam da kaja 4e qponskite ne sa nikak lo6i dosta ne6ta sa postignali dori razminaha nemskite kajii mi bmw ilii mercedes nqkoq zapomne6ta marka koqto mnogo da se po4ita i da se uvajava az 6toto ne se se6tam moje i da ima no ne e kato modeli kato Corola vav rali 6ampiionata vij kavi ne6ta sa praviliii ot dosta godini nqma6e koi da im bie za nai dobro vreme za obikolko ii nakraq audi r8 podobriha vremeto ii to sas stotni makar 4e audiito e dosta napompeno druuga legenda pri qponcite Selica dosta pojtijeniq ii nai nakraq gordosta na toyota sportniq model Suupra da ti kaja takav avtomobil edva li nqkoii sazdaval nai uvajavaniq model ot sportnite i nai prodavaniq model sportni koli taka 4e spri sas tiq nemski hvaliniq

dani
Ne stava samo s 4etene...triabva i praktika:))).Za jalost ne vseki moje da si pozvoli da kara samo skupi i novi koli i da si vadi PRAVILNO zaklu4enie ot tiah. zatova pove4eto viarvame na tova koeto pishat po spisaniata i iznesenite dani ot proizvoditelia.. A tova 4esto ne otgovaria na samata istinata zashtoto si e prosto Reklama ima i Antireklama spriamo drugi marki...Konkurenciata e jestoka tova e Biznes.Ne mislete 4e v niakoi film kudeto ima Audi ili BMW ili dr. ne e platena reklama:) taka 4e ne se karaite vseki si ima predpo4itana marka.A az Vi pojalavam da mojete da si kupite po edna nova i taka da si vadite izvodi..Uspeh na vsi4ki!!!! Az rabotih tova kupuvah i prodavah koli nemski japonski novi stari i t.n. loshoto e 4e v Europa niama kude da se vidiat istinskite Japonski koli poneje ima Euro standart. za USA, Japonia, Dubai (vse bedni durjavi):))))se proizvejdat iakite japonski modeli primerno INFINITY,LEXUS,AKURA,TOYOTA, NISSAN,SUBARU,MITSUB,i t.n. koito mojete da poznaete samo po emblemite niamat nishto obshto s modelite koito vijdame masovo tuk. Samo koito e hodil i vidial znae...Pojelavam go na vseki..

ilian kam LEXUS
pro4eti statiqta za testa mejdu mercedes s500,bmw 750i i lexus ls 460 i 6te si promeni6 mnenieto otnosno komforta na lexus i prestani da nari4a6 mercedesa traktor,za6toto tova pokazva kakav ograni4en esnaf si nadqvam se,4e si me razbral pravilno

ilian kam LEXUS
lexusite sa prepraveni toyoti

ilian
ei LEXUS samo s-class,7-series,a8 i vw phaeton za6toto te sa etalon za iziskanost i zdravina v luksozniq klas,no i nai-zdravata kola se razvalq,nali.Qponzite su6to pravqt zdravi koli,no po otno6enie na stila ima o6te da u4at P.S.ne si li gledal amerikanskiq film transporter 2,kadeto u4astva audi a8 w12 quattro.ne si li 4uval za bluetec pri mercedes a za filtar za tvardi 4astici pri bmw,audi i vw ti preuveli4ava6 po otno6enie na razhoda na gorivo na benzinovite mercedesi naprimer edin s500 4matic har4i kombinirano ot 12,1 do 12,3 litra na 100 km taka 4e 4eti katalozi i misli kogato pi6e6

az
искам да ви кажа че работя в автосервиз и по-големи трошки от немските няма.световната статистика сочи същото.ако бъдем точни...трябва да ги забранят със закон но и това е на път да се случи засега в англия,но ако това стане доста ще ни намалее работата :) .japan car for ever.

dani
Moge bi na mnogo hora shte im se stori stranno no cenata za smiana na remuk + roka + remuka na dinamoto + trud okolo 5 4asa stuvashe 270 lv v TM-auto . Za srvnenie na Audi 2.5 A6 TD remuk + rolki v serviz na Audi struva okolo 1100 lv. :o Konsumativite v gi imat nali4ni v TM no za dr.4asti poru4ka 2 sedmici.Ima i dr. magazini estestvenno , no ako imash vuzmojnost da poru4vash kakto kazah ot USA e mn. izgodno.DA remuk e ne e veriga, no tova da ne te pritesniava :)

Bravo na vas
Abe tuka vseki e karal vsi4ko. Ediniq bil karal leksus ediniq den, a na sledva6tiq S500, a na posledva6tiq maserati quattroporte. V druga tema ste karali ferarita i por6eta, a posle aston martin. A tva mom4e deto kaza 4e leksusa vurvql kato venta iskreno me razsmq za koeto mu blagodarq. Tova da ne e klub na milionerite, bezrabotni deto obikalqt po forumite :D Ve4e mi e naudobno da vlizam tuka... ne sum vi na nivoto :D (aman ot deca i u4enici)

kum dani
Dani, az mislq da kupuvam edin is200! Bi li mi kazal kak stoi vuprosa s rezervnite 4asti? V TM auto li poru4va6 i ima li nqkude magazin v koito da ima ne6to na sklad ili vsi4ko e s poru4ka? Kolko ti struva6e, primerno, angrenajniq remuk (ne e li s veriga?) i smqnata mu?

dani
Iskam da vi kaja 4e za 15 godini smenih dosta koli 90% nemski da ne spomenavam marki ,hubavi sa, no hvar4aha dosta pari za poddrajka imaiki vpredvid nashite razbiti putishta :) ot 2 godini i polovina karam Lexus IS ne e nov no za tozi period sum izminal 78000 km.i sum smenil samo nakladki i angrenajen remuk, masla.Da 4astite moje da sa skupi no ne se 4upi lesno!A v BG sa skupi zashtoto se vnasiat ot Greece. pora4vash ot USA i vsi4ko e ok . A da ne govorim za novite nemski koli i podrajkata im .... ili puk kolko defekta davali i tn... zatova ONLY JAPAN.

Ценител
Действа ободряващо като прочетеш-харесвам,примерно, италианските коли, защото са червени,звучи скучно като прочетеш-харесвам японските затова, че са надеждни, но най-удивляващото за тълкуване е-харесвам германските защото са германски!

Ценител
В едно "най-германско" автом. списание четох, че гаранционното обслужване на Лексуса всъщност се явявало форма на социална помощ за заетост на сервизни техници-хаха-малко черен немски хумор заради Черния дявол!

qponeca
az si kupih 4isto nov Lexus predi godina IS250sport nqmam problemi, no pove4e Lexus nqma da si kupq!

suvet
probvai v nqkoi test drive LS600 i posle mi govori za komfort, az ne sum fen na Mercedes, no prosto sum realist, moje i da sa zdravi Lexusite,no za men sa dobre oborudvana Toyota,koeto ne moje da me privle4e kum taq marka, osobeno v bg ,kudeto 4astite im osven ,4e ne se namirat ,ai sa s svruh naduti ceni

6tom se 4upqt
za6to togava nai-sigurni sa X3 i 1-va seria na BMW i pri tqh ima nai-malko avarii, qponskite koli bili zdravi starite moje,no novite sa super jmelove osobeno Toyota i sum karal if220d vse edno karah nqkoi 60 konq Vento

ei Lexus 6matka
takiva kato teb deto samo 4etat po spisaniq i internet i nikoga ne sa se ka4vali v takiva koli mogat samo da lapat patkata

LEXUS
I ne se razvaliat novite koli pove4e,a se razvaliat nemskite novi koli pove4e.Iaponskite prodaljavat da sa nomer 1 po vsi4ki klasacii za zdravina i biat germanskite kadeto si poiskat.taka 4e izraziavai se pravilno ,ako moje.Nikakvi evrei ne sa im vinovni na germancite 4e lejat na stari lavri i ne si razvivat tehnologiite i ne praviat zdravi koli.Tova e greshka i problem na germancite i takiva kato tebe ,koito karat nemski koli,koito vsashtnost ne izlizat ot serviza.

LEXUS
Po-moderen i tehnologi4en avtomobil ot Lexus LS600h niama i za taia tehnologia dopotopnite tehnologii na germancite mogat da si ma4taiat.No to bezpristrastnia amerikanski pazar iasno e pokazal koi pravi po-zdravi i tehnologi4ni koli.Zatova Lexus e n1 v USA,nai-golemiat i nai-bogat pazar v sveta, a ti se radvai na malkia evro-pazar i na esnafite-germanci,koito o6te praviat dizeli ,ooito izpuskat iako sajdi i benzini koito har4at 30/100km..Lexus sa po-dobri po vsi4ko ot Mercedes ,I ia vij kolko po-bezshumen e Lexus vsravnenie s traktora Mercedes.A s taia svrah visoka tehnologia i 8-stepenna sk.kutia,koiato Mercedes samo me4taiat,Lexus LS600h dava super-nisak razhod i e dosta pokomforten avtomobil s ultra-niski emisii.Ia pogledni emisiite na Lexus LS600h i teia na Mercedes S500 i togava govori.Emisiite mnogo iasno pokazvat koia kola kolko har4i.Tia gluposti tvoite moje da se lajete samo v na mercedes foruma,kadeto o6te si vervate 4e Mercedes pravi zdravi koli ili tehnologi4nio.Haha,ako dizela e visoka tehnologia,na 1 vek. :-D V USA kupuvat hibridite na Lexus i Toyota kato ludi,a Mercedes o6te ne mogat da gi napraviat,aide stiga smeshki.

LEXUS
Gluposti,karal si na baba ti traktora.Toia Lexus dava 2 pati po-nisak razhod ot nemskata prachka.A ia pogledni kvi emisii dava,a nemskata pra4ka Mercedes te trovi kakto si iska i dava razhod 25/100 gradsko.Vzemi laji niakade drugade be amatior!

bateto
samo da kaja, 4e karah hibrida na Lexus LS600 i na drugiq den Mercedes S500 ami hibrida vurvi po-malko i da de razhod s 5 litra pove4e ot Mercedesa, tezi skupi Toyoti ne mogat da se merat s nemcite osobeno v evropa,a tova ,4e novite koli se razvalqt pove4e to tova si e politika za pe4elene na pove4e pari, za sujalenie evreite razvalqt vsi4ko po-malko ;)

Ценител
Бих се зарадвал на всякакъв дявол на цвят-стига ми само малкото му име да е IS а фамилното-Лексус! :-D

Yorgo
Ot dosta godini na sam se govori za zdravinata i ka4estvoto na Iaponskite avtomobili,daje v Greece taximetrovite 6ofiori predpo4itat TOYOTA zaradi ve4nia im dvigatel

Ценител
Хаха, и ти ли знаеш това-че са големи тракала, но в градски режим им се запушвали филтрите и затова фирмата препоръчва насериозно собствениците да въртят по 100 км на аутобана. Четох, че Мицубиши избягнали проблемите със запушващите се филтри.А в Аутлендъра си слагат дизела от Пежо-не върви на всеки 5 разходки с гаджета или семейно, на следния ден да препускаш 100 км за да се отпуши Made in Germany :-D

LEXUS
Е ,то по-шумен от дизела на Фолксваген има ли?

Ценител
Мицубиши ще купуват временно дизела на Фолксваген понеже за новоразработения си Лансер нямаха готовност с новоразработения си дизел, който предстои да замести немския.Освен това фирмата така спазва изискванията за допускане за внос в Европа-еди-колко си процента от частите да са направени в Европа.

VW
Za6to togava Mitsubishi kupuva dizelovi dvigateli ot VW??

steli
abe hora vie izob6to ne razbirate,s izklu4enie na Lexus,bravo bratle samo ti si v 4as s avtomobilite...za men Lexus sa nai visoko-tehnologi4nite i luksozni avtomobili,taka 4e izob6to nqma smisul da govorim za tiq negodni nemci...i ne samo Lexus,a i kato cqlo qponskite koli sa nai nadejdnite i novatorski avtomobili...a i ako zagovorim za dizain,nikoga ne sum haresval stila na tezi smotanqci-nemcite...mn rqdko moje naistina da me privle4e kato dizain nqkoi nemski bokluk...samo Japan

Ценител
Новостите ги измислят немците, а японците купуват патенти, копират, подобряват по най-рационалния начин и имат най-добрата организация на труда, водеща до снижаване на себестойността.Затова и те постигат вече 20 години най-доброто качество. Все пак -да свалим по една шапка на едните и по една-на другите! :)

вече японец
Ето малко инфо за хибриди http://www.hondanews.com/categories/865

вече японец
Да..аз гласувам с две ръце за японските автомобили. И това го казвам от опит.Преди три години и половина си купих нова мазда6.Е как пък нито един път не ми се наложи да посетя сервиза на стармотърс да ми сменят нещо по колата. Човека дето я купи от мен,още я кара без да е дефектирала. Сега карам Акорд...перфектна кола. Вярно,не сам имал чисто нова немска кола...тъст ми имаше- ауди А4..За две години,3 пъти и смени предното окачване.Брата на жена ми кара в момента по предния модел на бмв 7. Преди около седмица ми се наложи да я карам. Нямате си на представа колко изненадан останах от окачването на автомобила...каруца. Всяка неравност я усещах със задните си части. Според мен това е недопустимо...съгласете се ,че неможе автомобил,който струва като нов 100 000 евро да вози толкова зле. В ценово отношение немските автомобили са доста надценени за това което предлагат. Тук се говори за нови технологии и т.н. Незнам дали ви е известно, но хонда от 2008 предлагат на американския пазар първата серийна кола на водород. Произвеждат компактен бизнес самолет, който в момента е супер хит на пазара...и всичко това не е случайно. Някой от вас дали се замисля какво ще е транспортното средство след примерно 40 години...дали ще се движи все още по земята? Ако до преди 20 години японците са крали и копували технология от европа..сега настъпва точно обратния момент. По отношение на новите технологии япончетата са много по напред от всички останали .

Ценител
хаха, та нали четеме интересните статии и се чудиме как по-интересно да си начешеме езиците-та нали колите са и за това :-D

Румен
А и намесих WRC защото един пич в по горните коментари намеси формула 1 пък и едно ми става много интересно от Lexus IS-F докъде стигнахме направо думи нямам :-D

Румен
Добре по друг начин ще го кажа 80-те години на миналия век всички коли от WRC са били или с предно задвижване или с задно такова и когато Ауди се появява с куатро задвижването на четирите колела всички производители са мислели че техниката много утежнява конструкцията и усложнява управлението и тогава започва интересната част когато Ауди разкостват цялата система за години напред и показват на другите как се прави даже и жена печели което допълнително доказва качеството на системата затова всичко което е шампионата сега малко или много се дължи на Ауди и тяхното куатро

BG40
Abe gledam az klasaciqta na FIA World Rally Championship i gledam, gledam, gledam, vziram se... audi ne vijdam nikade. Sigurno problema e v men. 6te trqbva da pribegna do o4ila... ili lupa. Ama sum 4uval, 4e WRC ne dopuskat otpaduci na traseto za da nqma smurtni slu4ai. Sinko, rumen li si preblednql li si kuv si 4eteneto go ostavqm na teb! Tehnologiqta na audi nqma ni6to ob6to s tazi na subaru, mitsubishi, ford, citroen taka, 4e ne vijdam kakvo ob6to ima tehniq taralqsnik ot predi 30 godini i za6to izob6to go namesva6. Pak te pitam na koe mqsto sa audi vuv WRC v monte carlo v momenta?

Румен
"Ти може би си представяш как караш по чакъл и кал със своята А4 куатро... смях в залата И къде са Audi във WRC шампионата?" Абе защо ме карате да се смея що пишете некви работи да ми се правите на интересни тука ти BG40 ли си къв си попрочети насам натам пообразовайсе малко и чак тогава ела и ми пищи къде били Ауди и с тея изцепки "смях в залата" в бгмама си тури коментара аман от такива безхаберници

Ценител
Не само Ауди, а изобщо немски коли не участват в рали-съзтезания-по трасетата им има много дупки и камъни ;)

BG40
Аз съм се докосвал и до ферари и до астън мартин, само до ламборджини не съм се докосвал още. Ламборджинитата са 4х4 и това им е недостатък на пистата. Колата със задно предаване може да се контролира 100 пъти по-добре на пътя. А WRC няма нищо общо със състезанията на асфалтирана писта. Ти може би си представяш как караш по чакъл и кал със своята А4 куатро... смях в залата :-D И къде са Audi във WRC шампионата?

Румен
Добре за Ферари и за Формула 1 е ясно що са със задно а WRC що не го спомена добре че Ауди са развили технологията че сега шампионата да е на това ниво което е така че кое е добре и кое не в моторните спортове е много субективно ;) и не ми стана ясно че ти като имаш книжка си се докосвал до Ферари пък да не говорим за формула и можеш да развиваш тука некви теми без дори да знаеш за какво става въпрос >:-)

БГ40
Не само, че е постигнато, но хибридите на тойота работят, реално приложими са и се продават (а не само да се говори за тях) сравнително добре имайки предвид, че хората все още са предубедени...

Ценител
Според мен революционна технология е сътворяването на нещо ново, невиждано, свързано с патент,докато "първи въвели в производство" е резултат на къртовска и рационална развойна дейност, което с успех извършват "Тойота" и подразделението й Лексус. Например през 30-те години беше патентовано директното впръскване и едва 60 г. по-късно Мицубиши го осъществиха на практика, т.н.GDI и вече всички пазаруват от тях.При VW се нарича FSI ;) . Хибридът на Тойта също е с отдавна известни елементи: реверсивен ел. двигател-генератор, бенз. двигател, умен компютър - но всичко това да се обедини и да заработи-явно че е голямо технологично придизвикателство и постижение, което бе учудващо омаловажено с ирония от най-големите конкуренти.Но затова си има други причини, те са посочени и в 12 бр. на списанието AMS :)

Момчета - вземете книжки и тов
Абе вие всичките ли сте 16 годишни? Книжки имате ли? Коли карали ли сте? Как може да твърдите, че тоя отпадък, наречен ауди, е 4х4 и това му е предимство? Кой ви каза, че 4х4 е предимство, особено пък куатро)? Защо най-добрите коли в света, за тинейджърите ще кажа - Ферари, не правят коли 4х4? Защо болида от формула 1 не е 4х4? 4х4 е добре зимата да излезеш от преспите и да си паркираш колата, но на пистата това е изключителен недостатък. Недозавиването от 4х4 е проблем, който е ясен от години. Затова порше (друг фолксваген) правят съотношение под 20% за предните колела. А куатро е излишно да го коментирам.

LEXUS
Добре че са японците,та да продават екологични коли,ако чакаме германците ще продължаваме да се тровиме от дизелови сажди.Японците са много по-напред в технологиите от германците,японците работят повече и по-здраво,повече и продават и печелят.Нормално.И понеже "всички революционни идеи идвали от германците",което изобщо не е верно,затова Лексус/фирма на 18 години/ първи в света вкараха в серийно производство светодиодни фарове в новия LS600h,първи в света направиха 8-степенен автоматик,който работи прекрасно,първи монтираха автоматично паркиране серийно,първи Тойота вкараха хибридите в серийно производство и продадоха над 1 млн.,целите хибридни технологии са в техни ръце.А Мерцедес правят някакви прототипчета без реална полза и без серийно производство,Тойота са представяли прототипи още от 90 година на хибриди.Но прототип не значи работеща,действаща технология в реални условия и серийно производство.Прототипът е една идея,без да е усъвършенствана.Та не ми говори за тоя мерцедес Ф700,щото това НЕ е действащ хибрид.Германците НЕ МОГАТ да направят действащ хибрид в серийно производство все още.Нека да изчакаме 2010 година да видим дали ще успеят. :-D А тази или следващата година Тойота ще изкарат 3-то поколение хибриди,кво повече да коментираме по тая тема.Германците не се виждат от техните облаци дизелови сажди.А японците отдавна правят чисти хибриди. ;)

Ценител
Откритията стават изведнъж, но при реализирането на новата технология изникват много нови препятствия, така, че ще "изтърпиме" преходния период до малките батерии или нещо друго за безвреден енергиен източник

Румен
За мен тия хибриди няма никакъв смисал да се развиват въобще по простата причина че са свързани с петрола който всички знаем че скоро ще бъде дефицитна стока трябва да се набляга на алтернативните и природни горива без петролни примеси там е бъдещето а и доколкото тия хибриди са функционални е друг въпрос с тез големите батерии то багажникът ти е колкото на кабриолет пък и продължителността на живота им е доста съмнителна но все пак е млада технологоя и когато тези проблеми бъдат изгладени чак тогава ще дишаме чист въздух дай боже и да го видим

Ценител
Всички нови революционни идеи в автомобилостроенето идват от германия, но автоматизацията и икономическите фактори там отстъпиха от преди 20 години по качество и надежност на японските коли порадипък исторически-народностни и умело съчетани (хибриди-хаха)осъвременени производствена стратегия,вкл. копиране, учене от чуждите грешки за да се получи че немци да казват:"Който е преминал на японска кола не се връща на немска"

Baro
hmm... CVSTOS horata v indiq nqmat pari za hrana pik 6te karat mercedesi??tova 4e sa prodali 1000 avtomobil pak e rekord sprqmo minalite pyti a ako popita6 indiec za Lexus kakvo li 6te si kaje?qde li se pie li se?oba4e i v Papua-Nova gvineq da ide6 kato popita6 za Mercedes horaa 6te kajat 4e tova e nay-populqrnoto vozilo na sveta..otnosno dizelite pik ima6 pravo i francuzite baq sa doprinesli oba4e ne pove4e ot nemcite...sega ako po4vam da pi6a fakti i nqma da mi stignat sigurno redovete...za tova prosto priemete faktite takiva kakvito sa i ne gi opitvayte da gi promenqte 6toto ne zavisqt ot vas ili ot nas..

CVSTOS
Ne Lexus a Toyota-Lexus.Lexus e du6terna na Toyota,kakto Infiniti na Nisan.A ina4e si prav na poslednite modeli na markite,koito izbroih ne sum,no na pred poslednite sum. 0:-)

Батето
CVSTOS, мен ли опитваш да убедиш че продажбите на Лексъс като марка в световен мащаб са по-големи от тези на Мерцедес или БМВ или себе си? Мен не можеш да ме убедиш, просто защото фактите не са такива... Ти имаш абсолютното право да си убеден в каквото и да е, но когато фактите говорят друго, не знам :) Както и да е, лекинко ми е странно как може да сравнявате два автомобила, без поне да сте се возили на тях.

CVSTOS
ne na purvo miasto sa v Evropa po prodajbi ne v Svetoven ma6tab.Tova 4e prodavat mnogo samo v Evropa i Rusia ne zna4i Svetoven ma6tab.Znae6 li 4e v India Mercedes praznuvaha 1000 si prodajba edva na Nova Godina.FAKT

CVSTOS
za ostanaloto sum suglasen ama purvi vkarvat ABS Amerikancite (spravka sno6ti Discovery) ;) Hmmm dizain=Lexus tova e moeto mnenie Emocii v nemskite avtomobili?????Tolkova i kolkoto i v jena ot tam.Za italianskite ve4e e druga tema :)Lexus IS-->Mercedes C-Class-->Audi A4.V koia li ima pove4e emocii??A ta za disel-a sled HDI na Francuzite,koi izdigna na dne6noto ravni6te diseloviat motor.Evala vse pak na Audi za 24 4asa na Le Man.Xmm a za prodajbite neznam dali znae6 no vsi4ko koeto se vnasia ot Usa e sus stra6no mito Lexus,Infiniti.A Evropeiskite marki prosto ne e nujno da im se pla6ta mito:)FAKT

Baro
Bateto evala brato 6apka ti svaliam eto tova trqbva6e da se napi6e tuka!RESPECT :)

Батето
А на неповторимо дълбокомисления въпрос "Защо германските производители използват японска електроника" направо не знам какво да отговоря? Защо едни от най-големите и реномирани автомобилни производители купуват електроника от най-реномираните и големи производители на електроника според вас? Чудна работа... И като едни от най-големите и добри производители на електроника са в Азия и най-вече Япония, защо ли точно оттам купуват...

Батето
Тук някои хора взеха да се оливат... Дали човек ще харесва немските премиум-марки или японските или които и да е, си е въпрос на личен избор. Но към върлите защитници на японците имам няколко бързи питанки... Първо - да, Тойота е пионер в областта на хибридните технологии. Но понеже според някои немците не можели да почват от нулата... Коя марка въвежда първа система ABS? Ами ESP? Ами най-добрата до момента система за адаптивно окачване? Да се връщам ли назад и да питам кой създава първият сериен дизелов лек автомобил? И второ... Извинявам се, като говорим за технологии и продажби, случайно някой от вас, така наречени автомобилни фенове, да му е хлумвало за елемента "емоция" в един автомобил? И уверени ли сте, че в един лексъс има повече емоции, отколкото в Мерцедес, или БММ, или Ауди, или Алфа Ромео например? Или май тази марка произвежда по-скоро високотехнологични продукти за маниаците на тема техника, а не за ценителите на автомобилния дизайн? Като говорите нещо, хайде вземете да се аргументирате с нещо повече от това "Ми лексъс пък видите ли продава повече в Щатите и е по-надежден от БМВ"! Защото, ако ще си говорим неща в такава насока, и трите големи германски премиум марки продават повече в световен мащаб, отколкото Лексъс, така че номерът "Ама това е само в Европа" пак не минава.

Baro
abe lexus nqmam flex type i ne moga da pi6a na BG..emi koncepciq ili ne vajnoto e 4e i nemcite mogat da pravqt hibridi..a otnosno tova 4e toyota prodava nay-mng vseki ne moje da si pozvoli mercedes bmw audi i t.n..i az ako imah po malik budjet bih si vzel toyota 6toto te i vw ve4e vzeha da stavat baq skypi oba4e ako imam vyzmojnost nikoga ne bih smenil nemskoto pik hem az ne kazvam 4e nemcite prodavat pove4e a prosto pove4eto hora gi predpo4itat a tova dali 6te si go kupqt e vypros na sredstva i t.n.

CVSTOS
Xmm,a slu4aino li e tova,4e nemcite slagat iaponski bord kompiutri???Slu4aino li e tova da vzeme6 gotova razrabotka Prius i prosto da ia podobri6.Dosta po-lesno,ot kolkoto da zapo4ni6 ot nula 0:-)

Лексус
Аве Баро първо се научи да пишеш на българки после тръгни да обсъждаш.Че не си компетентен това е друго на ръка.[quote]qponskite koli moje da sa nadejdni oba4e vseki predpo4ita nemskoto i 6tom go predpo4ita zna4i ima za kvo. А че Тойота продава повече коли отколко Аudi,BMW,Mercedes i VW взети заедно?F 700 че това какво е караш ме да се смея!От концепт нагоре,това като види свят дано да съм жив.Как така са вкара ли японците в малкия си джоб(а не пръст както пишеш ти)като това е една фантасмагория все още.Последния коментар на Ценител е много точен.

Ценител
Baro,аз също се чудех на този феномен-защо се купуват най-много немските-но само в Европа.Заприлича ми на приказката за голия цар.На този журналистически въпрос председателят на Шведския туринг-клуб отгворил-заради традицията и мита до преди 20 години. ;)

Baro
cenitel az napisah posledniqt komentar nay ve4e za oniq pristrasteni fenove na qponcite koito qko opluvat nemcite..i gi nari4at leko kazano bezhaberni nekadyrnici.ta nad 90% inovaciite v avtomobilostroenoto si e ot Germaniq. plus tova nqma li akil za Hibrdi eto 4e imat..te za 1 godina uspqha da napravqt perfektniq da se kaje hibrid pik qponcite ve4e ot 10 godini gi razvivat i o6te ne mojaha da stignat takia stoynosti.emi ima vreme 6te se pusne rano ili kysno no mislq 4e nqma da e po rano ot 2010..qponskite koli moje da sa nadejdni oba4e vseki predpo4ita nemskoto i 6tom go predpo4ita zna4i ima za kvo.

Ценител
Та този Мерцедес F 700 е само една концепция, за която от фирмата не казват кога ще го пускат в серийно производство,просто само за респект. И аз като европеец бих искал най-добри да са немските коли, но това е било допреди 20 години.(справка-класациите за надежност вкл. и в Германия)

Румен
Една хубава приказка да чуя ;) Baro много си прав най накрая се намери някой да каже очевидното немското си е немско ;)

Baro
xaxaxa Lexus nemcite nqmat akil za hibridi li??? A kvo 6te kaje6 za Mercedes F700???qponcite ot deset godini se opitvat da razviqt hibridite i a gi pravqt o6te po ekonomi4ni i po ekologi4ni no eto 4e nemcite izvednyj slojiha v malkiqt si pryst tiq qponci...haha nqmali akil..Lexus za men si e edin imitator na Mercedes!tova e!tuy kato toyota nqma prestij i ne moje da se meri s Mercedec.bmw i audi..i za tova izvadiha tiq lexusi..

Ценител
Немците имат акъл-а за автопроизводство-най-много, но подцениха а им е скъпо производството на хибрида. Та той е съчетание на отдавна измислени технологии! Както стана с директното впръскване-англичанин го е открил през 30-те години, а преди около 10 г.Мицубиши го изработи,патентова и продава на всичките фирми.

Rumen
Не искам да кажа че Лексуса не си заслужава просто за мен е далеч от конкурентите и още нещо не се намираме в Америка а в Европа а тук всички знаем кои са най продаваните луксозни автомобили и да питам само тоя ЛЕКСУС да не е японец че така върло защитава малките жълти човечета :-D

Лексус
Хах тези немски бангии BMW,Audi и Benz просто не могат да се упрат на малкия пръст на Лексус!По-здрави,по-луксозни,по-екологични и по-икономични.Тука повечето от коментаторите явно карат я 300D или резачка 3-та серия.За хибридите няма кво да говорим,немците още нямат толкова акъл да създадът при положение че японците продават последните от преди 10 год.А и още нещо за онези които си мислят че немското автомобилостроене е голяма работа - Тойота е създадена преди 60 години и е вече номер 1,Лексус 89-та година,а вече е на ниво прениум немска марка.Немците ги има от 1 вел :-(|) Peace.

Ценител
Почти всички нови идеи в автомобилостроенето идват от германските фирми, но техните коли освен с десети от секунди и то не във всички категории,"бият" лексусите с огромна преднина и по брой на посещенията в сервизите-справка-форумите за BMW в амер. сайтове.

aleksi
iskam da znam kolko konq 6e e novata rs4 ili rs5 kato si govorim za bude6teto? samo posledno kazvam mnenie otnosno 8 skorostniq avtomatik na lexus spoder mne 7-te stepeni na mercedes sa po-dobri puk i mislq 4e tva s mnogoto skorosti epulna glypost ;)

aleksi
lexus oba4e te razbiram 6o si afektiran 6oto puk e o6e po-tup da se govori za nekvi ne6a kadeto gi nqma o6e za sledva6ti rs4 ili rs5 tva e tupo govorete za kolite koito sega sa na pazara 6oto v toq klas kolite sa mn shodni po harakteristiki i sa pobediteli zavisimost ot ugula na gledane 6oto na ylicata c6e gi scepva vs nali na pista m3 gi bie na snqg rs4 gi bie nali

aleksi
daite i az da se vklu4a abe samo da pitam az kato sum fen an bmw kvo trqa sa da hvana i da oplyq vs audita,mercedesi i dr marki koli Lexus za audi ne si prav moeto mom4e 6oto znae6 li vuv VW koi dava platformata i dvigatelite? da lexus naitna sa dobra marka, no da plue6 drugite ne e spravedlivo

Ценител
Според мен "дивият звяр" на Лексус е спортният модел LF-A, а споменатият в статията Лексус IS-F си е "малко" по-бърза семейна лимузина-хаха, малко! :-D

Ценител
В сайта на Лексус в САЩ се вижда, че там поне от миналата година се предлага Lexus 4х4 автоматик , а моделът-само за САЩ Lexus 350 е обявен за най-бързия спортен луксозен седан в класа си след сравнителни тестове с "противника" си BMW 3. За качеството на Лексуса не се коментира там вече-пълна скука е-не се повреждат!!! :)

Baro
i o6te ne6to za lexus-qponcite kolko mng kopirat ot nemcite?V na4aloto na 90-te Lexus i HONDA neumorno kopiraha ot togava6nata S-klasa W140 ..sega gledam nqkva druga HONDA pylno kopie na nay novata c-klasa i audi a4 i o6te kolko mng..tam e rabotata 4e nemcite sa v na4aloto na avtomobilostroeneto te dyrpat koncite..qponcite prozivejdat ka4estveni koli oba4e nemcite sa pyrvenci vse pak.

Baro
Bateto evala mng hubav komentar dade..a Lexus Yaponcite otkoga sa v pazara na USA a drugite nemskite ot kolko vreme?vse pak taya godina TOYOTA-maykata na LEXUS ima6e nay mng prodajbi..no nedey da govori6 nebivalici za drugite marki 6toto pri edin tes mislq 4e toq lexus ostana na posledno mqsto sprqmo C63 AMG BMW M3 I AUDI RS4..Lexus e mng dobra marka oba4e ne i nay-dobrata zatova nqma6 nikakvo pravo da plue6 Nemcite.vse pak te sa doprinesli nay mng za avtomobilite..

Батето
А, да, Лексусе, не че RS4 ми е любимият автомобил, но случайно да си се сещал, че всеки с подобна на твоята "логика" може да ти каже "А къде му е на твоя Лексус системата 4х4, а, шъ ви се не знае и на некадърните японци". Глупаво е да плюеш неаргументирано по останалите просто, това искам да ти кажа :)

Батето
Лексусе, това че си фен на Лексус е чудесно, но хайде недей да правиш тенденциозни обобщения,според които по-убаво от Лексус нема и нема на има, защото в тези ценови сегменти всеки сам избира какво харесва и кое му подхожда най-много. А само да те попитам - къде освен в така любимите ти Съединени щати Лексус бият по продажби "аматьорите" от БМВ и Мерцедес, че нещо не схванах? Не се заяждам, просто се дразня като човек е почитател на дадена марка и изведнъж започва да убеждава света около себе си, че неговата марка е най-добра във всичко :)

LEXUS
А да и IS-F е с 8-степенна ск.кутия,Аудито с колко е?--С 6-степенна,охаа доста ретро,чакай да изчакаме новото rs4 :-D ,може да го направят със 7-степенна ск.кутия... :-D

LEXUS
Румене,ти явно си делиш последните места сред хората,които умеят да мислят,но защо въпреки това не се опиташ да кажеш защо Лексус буквално изхвърлиха мерцедес и бмв от пазара на луксозни коли в САЩ,а на всичкото отгоре всяка година именно Лексус са обявявани за най-здравите коли зад океана и печели постоянно всичко проучвания за клиентско задоволство.А тия преправени фолксвагени и шкоди ,наречени Ауди няма и да ги коментирам.Кви луксозни коли са като повече от половината части на едно Ауди стават на един Пасат или Шкода.А в Сащ никой не ги купува,рядко са и чували за Ауди.Да не приказваме,че най-шумните дизели са именно на Ауди.И чакай първо да излезе ново поколение на rs4 и тогава приказвай,не се прави на врачка,щото сега ако поставиш тоя Лексус до едно Ауди rs4,аудито изглежда като съвсем обикновен пасат,сравнено с тоя Лексус.А като вървене тоя Лексус върви колкото RS4 i Bmw M3

Rumen
Edno ot novite pokoleniq na Audi rs4 ili rs5 i kogato im pusnat test tozi Lexus zaedno s mnogo drugi 6te si delqt oslednite mesta

aleksi
znam spoko ti puk kvo se vprqga6 ;)

Baro
:-D ey aleksi stiga si se bazikal za tova C63 amg ;) ne go kazvam naro4no :p

aleksi
:o da be verno li????????? ne moje da bude az mislq, 4e pobeditel e... ne be nqma kvo da se pravq i az sum na mnenie, c63 e nai-dobriqt ni6o, 4e ne sum golqm fen na trite lu4a

Baro
Mercedes C63 AMG :p

Baro
:-D mislq 4e ili e C63 ili M3?

aleksi
iskam ti da mi kaje6 :p

Baro
oleeee tc tc :'( ne se li se6ta6 pone koi bie?

aleksi
to ima6e ve4e, no v Bg ne mojah da namerq broq na Car and Driver za dekemvri tak gi bqha stravnili :'(

Baro
xax Quatroto e 4x4 nz 6to misli6 4e tova podmomaga na uskorenieto samo deto audito e po stabilno na zavoi..ina4e 4e e konkurenta na RS4 e vqrno ne samo na nego na M3 i C63 AMG..dano nay skoro vreme ima test za 4te iztrebitelq

kontrabant
stra6na kola. ot klasa na audi rs4 e i razlikata e 1 k.s no audito e quattro i mai yskorqva po-burzo no vse pak lexus sa se spravili straxotno. :)

ддддд
:-*

KoCeTo
Mnogo qko no koga shte ima snimki i takiva raboti :-*

comments powered by Disqus