Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus IS-F Circuit Club Sport: Поздрав от TRD

28.11.2011 16:17
Туит

Toyota Racing Development (TDR) ще участва на автосалона в Токио с хардкор версия на Lexus IS-F. Circuit Club Sport може да се похвали със серия от оптични и механични промени, но за съжаление петлитровият V8 е останал непокътнат.

Моделът дебютира като концептуална версия на миналогодишния токийски автосалон, но серийният му аналог ще се появи на щанда на японците на 30 ноември тази година. Най-съществените промени спрямо стандартния IS-F засягат карбоновите преден и заден капак, покрив, предни калници и прагове, които заменят аналогичните метални компоненти, и масивното задно крило. Композитният материал има сериозно приложение и в интериора на Circuit Club Sport серията.

Спортният модел е оборудван с регулируеми амортисьори, диференциал с ограничено приплъзване и високоефективна спирачна система, разработени от TRD. Към тях са добавени и нови колела от кован алуминий, но е предвидена и опция от магнезиеви сплави. За съжаление механичните промени не засягат петлитровия V8 (423 к.с. и 503 Нм), който все пак е получил нова олекотена изпускателна система.

На този етап няма информация нито за цената, нито за това какви ще са производствените обеми.

Коментари
comments powered by Disqus