Моделът ще бъде пуснат в продажба през пролетта на 2017 година
Маркетинговите агенции рядко се изявяват като автори на демонстрационни автомобили, но има и такива случаи. Автори на концепцията на базата на купето Lexus LC 500 са Beyond Marketing Group и нейният акаунт мениджър Гордън Тинг. На изложението SEMA автомобилът е представен като първия в света LC 500, минал през тунинг. Моделът ще бъде пуснат в продажба през пролетта на 2017. Работата по специалната версия започва, когато серийният модел с две врати е бил още в етап прототип. Разбира се, рекламната агенция не е създала със собствени ръце модела, а е играла ролята на координатор, като е привлекла партньори сред едни от най-известните производители на компоненти и тунери.
С аеродинамичния бодикит на каросерията се занимава фирма Signature Autobody. Тя е поставила на купето предни и задни дифузори , странични прагове, спойлер на капака на багажника, разширени арки на калниците. Купето е обуто в гуми Pirelli P Zero Nero (255/35 ZR22), джанти P101 от марка HRE Wheels.
Автомобилът е получил регулируемо окачване с хидравлични амортисьори от фирма KW Suspension и комплект спирачки Brembo. В салона са монтирани състезателни седалки Sparco и клетка за безопасност. За съжаления снимки от интериора компанията Evasive Motorsports не продоставя.
Най-важното е двигателят. Петлитровият атмосферен осемцилиндров 2UR-GSE (477 к.с. и 539 Нм), е куплиран с десетстепенна автоматична трансмисия Aisin, модернизирана от специалистите на клуба DSPORT, воден от Магнус Олейкер, бивш инженер на компанията Cosworth. Работният обем е увеличен до 5,6 литра, и сега генерира 531 к.с. Диаметърът на цилиндрите е увеличен от 94 мм до 99,5. Не липсват нови бутала и мотовилки, благодарение на което въртящият момент на двигателя е повишен до 9000 об/мин. Компанията Lexus твърди, че потенциалът на 2UR-GSE далеч не е изчерпан: ако е необходимо, двигателят е в състояние да развие повече от 950 конски сили.