Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LF-Gh: Бъдещето ще покаже

23.03.2011 09:28
Туит

Lexus ще представи на автосалона в Ню Йорк следващия месец нов прототип, който би трябвало да начертае посоката, в която ще се развива следващата генерация GS.

За съжаление луксозното подразделение на Toyota дава твърде оскъдна информация на този етап, като единственото, което се знае за него, е, че ще носи името LF-Gh и ще „хвърли бърз поглед върху бъдещия дизайн на Lexus”. Официалното му представяне е планирано за навечерието на автомобилния салон в Ню Йорк на 19 април.

Четвъртата генерация на GS би трябвало да се появи на пазара през 2012-а, като тя отново ще бъде обвързана с представителя в по-ниския клас IS, чиито наследник също ще види бял свят през следващата година. И двата нови модела ще получат обновен силов тракт и модификации по шасито – по-широка следа и удължено междуосие за GS (при IS би трябвало да остане сходно).

Появата на новия CT, който е позициониран под IS, дава възможност на Lexus да придвижи и двата си модела по нагоре в съответните си сегменти както по отношение на външните габарити, така и по отношение на мястото в салона.

Двигателите в голямата си част няма да бъдат променяни, но GS може да получи хибридна версия с V6 ДВГ, докато IS ще трябва да се задоволи със сходна компановка, но базирана на четирицилиндров редови мотор.

Коментари
comments powered by Disqus