Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LFA Nurburgring: 7:14.64 на Нордшлайфе

08.09.2011 09:52
Туит

Специалната Nurburgring версия на Lexus LFA завъртя една обиколка на „Нордшлайфе” за 7:14.64 минути. За сравнение най-бързият представител на Porsche прави същото упражнение за 7:18.00.

Спортният представител на японците, който ще се произвежда в серия, ограничена до 500 бройки, 50 от които за Nurburgring версията, е използвал стандартните си гуми Bridgestone Potenza RE070, а зад волана е застанал тестовият пилот на марката Акира Иида. Тази комбинация е дала на 31 август впечатляващият резултат от 7:14.64 минути, което би трябвало да вкара Lexus LFA в челната десетка на най-бързите серийни автомобили.

 

 

Аеродинамичният пакет на LFA Nurburgirng включва нов спойлер за предната броня, две малки крила под предните мигачи и масивно задно, което е неподвижно за разлика от активното при стандартния модел. Всички допълнителни елементи са изработени от фиброкарбон.

Окачването на специалната серия е с нови спортни настройки, шестстепенната автоматична трансмисия вече сменя предавките за 0,15 секунди, а 4,8-литровият V10 генерира 570 к.с. (560 в стандартната версия). В резултат за ускорението от 0 до 100 км/ч са нужни 3,7 секунди, а максималната скорост достига 325 км/ч.

Цената за пакета Nurburgring е фиксирана на 70 000 долара, а базовата за модела е 375 000.

Коментари
comments powered by Disqus