Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LFA: Повишено търсене

22.01.2010 10:07
Туит

Новият спортен автомобил на луксозната марка на Toyota е обект на засилен интерес в Европа.

От централата в Токио съобщиха, че интересът към модела от Европа е надвишил предварителните им очаквания за търсене. Това по всяка вероятност ще се отрази на плановете на компанията, която се очаква да завиши броя на предварително планираните за производство автомобили.

Първоначално Lexus обяви, че само 500 броя от модела LFA ще бъдат произведени. Заявки за спортния автомобил ще бъдат приемани до началото на лятото в 56-те държави, в които той се предлага.

LFA е оборудван с 4,8-литров атмосферен V10 мотор с ъгъл между цилиндрите от 72 градуса и сух картер. Използвани са основно алуминиеви, магнезиеви и титаниеви сплави, благодарение на което размерите му са на стандартен V8 агрегат, а теглото – на V6. Максималната мощност от 560 к. с. е налице при 8700 об./мин, а 90% от въртящия момент (480 Нм) е на разположение на водача в диапазона между 3700 и максималните 9000 оборота.

Всеки V10 ще се сглобява от един-единствен инженер, което логично ще има своето отражение в цената – минимум 250 720 евро.

 

Коментари
comments powered by Disqus