Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LS 460 AWD: From Rusia With Love

19.08.2008 11:25
Туит

Перманентното задвижване на четирите колела вече ще се предлага и за луксозната лимузина LS 460. Световната премиера на новата модификация ще се състои на автосалона в Москва, който започва на 26 август.

Двойното предаване, състоящо се от самоблокиращ централен торсен-диференциал, ще допълни богатото оборудване за безопасност на Lexus LS 460. Механизмът ще бъде зает от най-мощната според Lexus хибридна лимузина в света LS 600h. И при двата автомобила 40% от въртящия момент се насочва към предните колела, докато останалите 60% отиват към задния мост. Това разпределение, разбира се, подлежи на промяна, ако условията на пътя го изискват. Новата версия на японския седан ще бъде задвижвана от 4,6-литров бензинов V8 с 381 конски сили.
Коментари
comments powered by Disqus