Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LS: Оказа се фейслифт

31.07.2012 13:02
Туит

Новият LS на практика се оказа фейслифт на четвъртата генерация, която дебютира през 2006 година. Въпреки това с негова помощ японците се надяват да поставят под сериозно напрежение немските лидери в сегмента - Audi A8, седмата серия на BMW 7 и S-класата на Mercedes.

Обновеният LS ще има четири версии - LS 460, LS 460 L (дълга база), хибридната LS 600hL и спортната LS 460 F Sport. Хибридът се предлага единствено във вариант с четири задвижващи колела, докато останалите могат да се поръчат само със задно предаване.

Дизайнът на LS следва изцяло начертаната от фейслифта RX и новия GS посока и прави впечатление с шестоъгълната радиаторна решетка, масивните челни светлини с три независими тела и LED габарити, динамичния силует, двата ромбоидни накрайника на изпускателната система и обединените в един общ компонент задни светлини. Любопитна е и формата на предния капак, който е получил допълнителни „ребра“ в средата и двата си края. F Sport има още по-агресивна визия, която цели оптимизацията на аеродинамичните характеристики на модела.

Под капака на LS ще продължат да работят двата познати от настоящия модел двигателя. 4,6-литровият V8 за LS 460, който е комбиниран с осемстепенна автоматична трансмисия, получава допълнителни 6 к.с. за версията със задно предаване. Това означава, че максималната му мощност достига 386 к.с. (по SAE), докато при варианта с четири задвижващи колела тя е фиксирана на 380 к.с.

Промени по хибридната компановка, базирана на петлитровия V8 няма, и тя продължава да предоставя на водача 438 к.с., достатъчни за ускорениe от място до 60 мили в час за 5,5 секунди. Любопитен факт е, че LS 460 със задно предаване изпълнява класическия зад Океана спринт с една десета по-бързо от хибрида.

LS 460 F Sport използва стандартния 4,6-литров мотор, но може да се похвали със спортни настройки на пневматичното окачване (просветът е намален с 10 мм), Torsen LSD диференциал (за версията със задно предаване), шестбутални спирачни апарати на Brembo и 19-цолови колела.

На този етап от Lexus все още не са обявили ценовата листа за флагмана си, както и кога ще започнат първите доставки.

 

Коментари
comments powered by Disqus