Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LX 570: Само за ценители

10.04.2007 11:04 1
1
2571813955
Туит

На Международния автомобилен салон в Ню Йорк Lexus представи наследника на LX 470. Луксозният SUV, който ще носи кодовото название LX 570, е оборудван с 5,7 литров агрегат, чиято пикова мощност достига до 381 конски сили и 543 Нм максимален въртящ момент.

Благодарение на корекциите в задвижващия тракт LX 570 ще се възползва от потенциала на още 113 „кончета”, скрити под предния капак. Тяхната мощ ще се предава на четирите задвижващи колела посредством шестстепенната автоматична секвенционална скоростна кутия.

Модификациите по окачването и системата за задвижване на четирите колела дават сериозно предимство на LX 570 спрямо предшественика LX 470. Active Height Control (активен контрол на височината) и Adaptive Variable Suspension (адаптивно променящо се окачване) технологиите осигуряват постоянния контакт с настилката на всяко едно от 20-цоловите колелата на автомобила. При високи скорости AHC системата намалява просвета с 2,5 см в предната част на луксозния SUV и с 1,5 см в задната. При положение, че водачът избере опцията „бавни” предавки, окачването автоматично ще се „извиси” и клиренсът ще нарасне със 7,5 см.

Crawl Control системата е поредното високотехнологично нововъведение, с което може да се похвали LX 570. Тя гарантира коректното подаване на газ при тежък и неравен терен, което има за цел да делегира на водача единствено управлението на мощната машина. Crawl Control използва и възможността за заключване на диференциалите, за да намали до минимум превъртането на колелата и да оптимизира поведението на автомобила при екстремни условия.

Новият LX 570 ще бъде оборудван и с иновационна ABS-система, чието функциониране е специално съобразено с изискванията, които налагат тежките трасета, покрити с пясък или макадам например.

Офроуд качествата обаче не са единственият плюс на луксозния SUV. LX 570 ще се грижи за комфорта на своя водач и пътници с помощта на двете камери, които подават информация върху монитора на командното табло при паркиране, на климатичната система, на отопляемите предни седалки и на още множество допълнителни екстри. Опционалната аудиосистема Mark Levinson гарантира перфектния саунд и максимално функционалната експлоатация с помощта на 19-те озвучителни тела и твърдия диск. Пътниците на задния ред също няма да бъдат пренебрегнати, тъй като те ще могат да се наслаждават на мултимедийната система с деветинчов екран.

Допълнителни екстри обаче нямаше да бъдат толкова примамливи при положение, че интериорът на LX 570 не бе пораснал осезаемо спрямо този на предшественика LX 470. Междуосието на новия SUV остава непроменено, но габаритите на купето са претърпели значителни корекции. Дължината е нараснала с 11 см, широчината - с 3 см, а височината - с 4 см.

LX 570 ще се появи на пазара в началото на 2008 година.

Коментари

veselin jekov
neveroiatna kola.imam lx470 no tazi e po dobra

comments powered by Disqus