Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus Nuaero: Студентски години

20.08.2008 08:08
Туит

Концептуалната студия е създадена от завършилия Royal College of Art Джон Радбринк, който проектира Lexus Nuaero като част от своя курсова работа.

Nuaero е замислен като луксозен автомобил от средния клас с дължина от 4,73 метра и междуосно разстояние от 3300 мм. Широчината на каросерията възлиза на 1999 мм, а височината е само 1245 милиметра. Благодарение на свръхлеки компоненти Lexus Nuaero ще тежи не повече от 800 килограма.

Въпреки че изглежда потресаващо, основен приоритет е бил не самият дизайн, а аеродинамичната ефективност. Една от отличителните черти на Nuanero е плавното дъно на каросерията, напомнящо катамаран, станало възможно благодарение на електрическите мотори, поместени в самите колела.

Концепцията за управление на автомобила е доста необичайна. Всички регулатори и бутони са разположени върху волана, а задействането на спирачките се осъществява чрез натискане на самия волан. Липсват педали, както и лост за управление на трансмисията, понеже такава всъщност няма.

Коментари
comments powered by Disqus