Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus NX 300h: Самурай с две сърца

15.01.2015 18:08
Туит

„Малкият” SUV на Lеxus е амбициран да завоюва територии, които се контролират от Audi, BMW и Mercedes

Със своите 4,63 метра каросерията на NX 300h е с 60 милиметра по-дълга в сравнение с актуалното издание на Toyota RAV4 – марката Lexus за първи път пуска в продажба SUV с толкова компактни размери. Може да се каже, че това е и най-екстравагантно оформеният едросериен модел, който компанията е пускала в продажба до този момент. Агресивната предна част носи огромна радиаторна решетка с типичните за марката контури, а под тесните прорези на предните фарове са разположени самостоятелните елементи на дневните светлини, които по своята форма наподобяват на бумеранг. Отстрани металните повърхности се прорязват от остри ръбове, линията на страничните прозорци се издига, а тази на покрива се спуска плавно назад подобно на спортно купе. Леко „вирнатата” задница окончателно гарантира, че стилистиката на Lexus NX може да бъде наричана как ли не, но със сигурност не и скучна.

Смел дизайнерски език

Всъщност смелият дизайнерски език на NX пасва много добре на технократския имидж на марката и определено се откроява на фона на по-скоро консервативната конкуренция в лицето на Q5, Х3 и GLK – в момента може би единствено BMW X4 и Range Rover Evoque могат да предложат на клиентите в този клас сравнима по своята екстравагантност стилистика.

Повече за първите впечатления на екипа ни от новия Lexus NX 300h ще откриете на страниците на брой януари/февруари на списание auto motor und sport България.

Текст: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus