Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Лимитирано издание DMC G88 (5 of 5) със 700 к.с.

09.07.2015 11:05
Туит

Тунерът разшири периметъра на влияние и посегна към Mercedes G-класата

Тунерът DMC разшири периметъра на влияние и посегна към Mercedes G-класата. DMC G88 надминава със своите 700 к.с. дори Mercedes G 65 AMG с мощния V12.
Обикновено реформаторът DMC се цели в света на Lamborghini. Понякога дори към автомобили като Ferrari, Porsche или McLaren. С най-новото си творение германският тунер тръгва в друго, по различно направление. И избира автомобил, който се чувства комфортно, не само по павираните пътища.

700 конски сили за V8

DMC грабва Mercedes G-класа и завърта акцента вляво. За база служи все още старата версия с 5,5-литровия V8 с 388 к.с. на G 500. С нови бутала, бутални болтове, мотовилки и лагери, DMC изцяло преобрази двигателя. За целта коляновият вал също е нов .
За гарантиране по-добро издишване, DMC възнагради G 500 с нова изпускателна система. Звучи нормално, но сравнение с крайния резултат не е така. Изразено в числа е невероятно: DMC вдига мощността от 388 на 700 к.с. и DMC G88 слага в малкия си джоб дори G 65 AMG със своя двигател V12 и 630 к.с.

Увеличената мощност изисква по-добро охлаждане. DMC облича G 500 в карбонова одежда с допълнителни въздухозаборници. На ръба на покрива тунерът е заварил крило. Дали това наистина е необходимо, нека да оставим времето да покаже. Дори и резервната гума е с нов облик, благодарение на карбоновите компоненти.

Извънреден модел за хонконгския юбилей

Според предпочитанията DMC оборудва G 500 с  ковани алуминиеви джанти с размери от 23 до 25 цола. На снимките се виждат с 24- цоловия вариант. И без друго, това е един специален модел. С жълто-черното G германският тунер ще отбележи петгодишното си присъствие на фирмата в Хонконг.

Вътре играта на цветове продължава. Тук доминират тъмните тонове. Жълтите акценти и контрастните шевове само подчертават черния интериор. Материалите, които  DMC е избирал, са кожа и алкантара. Реформаторът планира още четири специални модела, всеки от които ще бъде в своя собствена цветова комбинация, по един за всяка година на хонконгска територия.

Коментари
comments powered by Disqus