Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Липса на гориво, а не повреда е провалила Фетел

22.03.2010 16:33 1
1
2571870385
Туит
Липса на гориво, а не повреда е провалила Фетел

Себастиан Фетел е подарил победата си в Бахрейн на Фернандо Алонсо не заради технически проблем, а заради недостатъчно гориво, смята Рон Денис.

Фетел водеше убедително откриващото състезание за сезон 2010, но в средата на надпреварата намали рязко темпото и впоследствие се смъкна до четвърта позиция. Първоначално се смяташе, че причината за това е повреда в ауспуха, но впоследствие от Red Bull обявиха, че една от свещите на неговия двигател е дефектирала. Съществува обаче и трета хипотеза – липса на гориво.

„Времената му за една обиколка паднаха толкова драстично. Най-логичното предположение е, че контролният блок е превключил към консервативен режим за пестене на гориво“, коментира босът на McLaren Рон Денис за немския Express.

McLaren Electronic Systems е единен доставчик на електронния блок за управление на болидите във Формула 1 и е логично да предположим, че Денис е един от хората, които най-добре могат да опишат различните режими на работа при него. Същевременно тази хипотеза обяснява високото темпо, което Фетел поддържаше в края на надпреварата, за да задържи зад себе си Нико Розберг и Михаел Шумахер.

Техническият директор на Red Bull Ейдриън Нюи е работил дълго време за McLaren и Денис, както повечето специалисти в падока, са наясно, че дизайнът на неговите автомобили винаги е на ръба. Това също навежда бившия тим шеф на Сребърните стрели на мисълта, че проблемът на Фетел не е свързан с двигателя или изпускателната система. „Може би става дума за грешка в дизайна. Може резервоарът да е прекалено малък или пък разходът – по-голям от предварителните очаквания“, обяснява Денис.

Роб Уайт, който отговаря за двигателите на Renault, коментира също, че на този етап няма категорично мнение около повредата. „Все още тече разследване върху проблема с двигателя на Фетел. Наистина открихме нередност с една от свещите, но няма причини да смятаме, че има дефект в самия компонент.“

Коментари

mclarenbg.net
Демек хипотезите за "учудващата" скорост на бичетата са 2: 1. Или "катъра" зоби повече, отколкото може да носи сам и каталясва на пистата, щото няма слама ... 2. Или "най-бърз, чудесен и прекрасен" ама и много чуплив ... От Renault може да си изберaт коя от хипотезите ги устройва по-добре ...

comments powered by Disqus