Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Loder1899 Ford C-MAX: Ученикът на първия чин

22.03.2011 15:17
Туит

Специализираният в тунинга на Ford специалист Loder1899 избра C-MAX за последния си проект. Промените засягат не само новия аеродинамичен пакет, но и двулитровия TDCI на Синия овал.

„Ако пазарът на ванове в Германия представляваше своеобразен училищен клас, то C-MAX вероятно щеше да бъде ученикът, който седи на първия чин и не позволява на другите да преписват от него.“ Така започва официалното съобщение за последния тунинг проект на Loder1899, като целта е да се подчертае колко невзрачно изглежда C-MAX в заводската си серия.

В действителност и след намесата на немския тунер визията на минивана не е особено впечатляваща, защото в крайна сметка аеродинамичният пакет се изчерпва до новия преден спойлер (249 евро), декоративния дифузор (290 евро) и спойлера за петата врата (159 евро). Към тях Loder1899 добавя кит за намаляване на просвета с 35 мм (169 евро) и нови колела от 18 до 20 цола (цените варират от 365 до 688 евро в зависимост от модификацията).

Двулитровият дизел на Ford също не е пренебрегнат. В резултат на препрограмирания блок за управление (849 евро) и новата изпускателна система (в подготовка) максималната му мощност е увеличена от заводските 163 к.с. на 190 к.с. Въртящият момент също получава своите облаги, които се изразяват в окончателните 390 Нм при стандартни 340, което прави възможен спринта от 0 до 100 км/ч при налични 8,3 секунди (с 3 десети по-добър резултат).

Коментари
comments powered by Disqus