Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Loder1899 Ford Focus RS: 45 конски сили стигат

28.10.2009 10:24 1
1
2571862636
Туит

За автомобил с предно предаване 300 „коня“ е неприлична цифра. От Loder1899 обаче имат друго мнение по въпроса, доказателство за което е последната им програма, базирана върху Ford Focus RS.

Заводският Focus RS получава 300 к. с. от 2,5-литровия петцилиндров редови мотор с принудително пълнене. При положение, че задвижващи са само предните колела, контролът върху спортната машина изисква истинско мастойрство. След намесата на немския тунер обаче той става почти невъзможен, защото максималната мощност е повишена с 45 к. с.

Инженерите на Loder1899 са се фокусирали главно върху периферията на двигателя – нови са изпускателната система, въздушния филтър и интеркулерът. В пакета влизат още модул за понижаване на клиренса с 35 милиметра и 20-цолови колела Vertigo Viginti.

На този етап няма информация за цената на доработките.

Коментари

Krank
Тази джанта няма да издържи дълго по BG пътищата. Малко са прекалили с някои визуални елементи, за мен заводската версия като цяло изглежда по-хармонично! Все пак браво на швабите за усилието!

comments powered by Disqus