Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Loewenstein Mercedes CLA 45 AMG: Още 50 конски сили

09.12.2015 16:08
Туит

По-малко от един работен час стига за монтиране на дигиталния допълнителен модул, изцеждащ общо 410 к.с. и 530 Нм

Една доста млада звезда на небосклона за тунинговане на Mercedes-Benz разкрива своето ново творение: манифактурата Loewenstein представя CLA Saphir LM45-410 Turbo, който се базира на топ модела CLA 45 AMG.

Още производствената конфигурация на купето с четири врати, с 2-литров турбо двигател R4 с 360 к.с. и максимален въртящ момент от 450 Нм не е за подценяване. Но винаги може още, така мисли и Loewenstein, който изцежда от двигателя M133 още 50 к.с. допълнително посредством Plug-and-Play допълнително устройство за управление на двигателя.

По-малко от един работен час стига за монтиране на дигиталния допълнителен модул, изцеждащ от Mercedes общо 410 к.с. и 530 Нм въртящ момент. В комбинация с фирмената изпускателна система със спортен катализатор и карбонов капак на двигателя с интегрирана система от въздухозаборници и спортен въздушен филтър, може дори да бъде достигната и върхова мощност от 425 к.с. и максимален въртящ момент от 540 Нм.

CLA е с 8 см по-широк

Дори и мащабната каросерия на CLA е реализирана с помощта на елементи от въглеродни влакна, които разширяват предната ос с невероятните 20 милиметра от всяка страна. Допълнително се предлага също и карбонов преден спойлер. Разбира се, масивната задна част е подчертана с 40 мм уширения на всяка страна, в един и същ стил, заедно със спойлера на капака на багажника от три части. Като опция се предлагат съответният дифузьор и накрайници на изпускателната система в същата визия.

Loewenstein е заложил на карбона и в интериора, волана, облицовките на вратите и арматурното табло, включително централната конзола са изработени от карбон. Стелките и килимчето в багажника са от велур. За джантите на новия мускулест атлет тунерът е заложил на джанти със собствен дизайн Concave с размери 8.5x20 и 10x20 цола, обути в гуми с размер 245/30 ZR20 отпред и 285/30 ZR20 на задвижващия мост. За болида със задвижване на всички колела има също така и триделни джанти модел Rennsport в 20 цола.

Коментари
comments powered by Disqus