Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Лолипопът се завръща в Скудерията

08.10.2008 11:05
Туит

Ferrari отново ще използва традиционния „лолипоп” при пита, след като в старта за Голямата награда на Сингапур електронната система провали състезанието на Фелипе Маса.

През миналата година Ferrari въведе иновативна електронна система за контрол на процедурата при презареждане и смяна на гумите. Обикновено тя функционира автоматично, като след изваждането на шланга от резервоара пилотът получава сигнал за край на пита. Един от механиците има възможност да блокира зелената светлина при някаква нередност в бокса.

При форсмажорни обстоятелства, каквото беше първото спиране в Сингапур, системата се контролира изцяло ръчно, което означава, че сигнализацията не се изпълнява автоматично, а механикът подава червената, жълтата и зелената светлина. В случая служителят на Ferrari позволи на Маса да потегли преди неговите колеги да приключат презареждането и в резултат бразилецът откъсна шланга за гориво.

Подобна грешка провали състезанието и на Райконен, но във Валенсия. След тези инциденти босът на Ferrari Стефано Доменикали прецени, че отборът ще се върне към класическата процедура с лолипоп за предстоящата Гран при на Япония.

„В този момент имаме нужда от спокойствие. Ето защо предпочитаме да се върнем към старата система”, коментира Доменикали.

Три старата преди края на шампионата Ferrari изостава на една точка зад McLaren при конструкторите, въпреки че оглавяваше класирането през по-голямата част от сезона.

Коментари
comments powered by Disqus