Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lorinser Mercedes ML: Бърза закуска

30.09.2009 10:40
Туит

Последният проект на Lorinser е насочен към собствениците на обновената наскоро M-класа. За съжаление обаче промените са само оптични.

Външните отличителни белези на преработения ML са новата радиаторна решетка с четири хоризонтални ламели, която стига до нивото на светлините за мъгла, преработената предна броня, издутите вежди на калниците и олекотените колела Lorinser.

В задната част инженерите от Виненден са обърнали специално внимание на бронята, като спортният характер на модела се подчертава от интегрираните в нея дифузор и четири накрайника на изпускателната система.

От Lorinser не дават информация за евентуални промени по силовия тракт. При положение, че не планират такива, почитателите на немския тунер ще трябва да се задоволят от пакета за ML 320 CDI от 2008 г. Вместо стандартните 224 к. с., трилитровият V6 генерира 261 к. с. максимална мощност и 580 Нм въртящ момент.

Коментари
comments powered by Disqus