Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Лоша новина: Peugeot RCZ e в края на пътя си

24.04.2015 10:57
Туит

Тази информация е наистина официална – малкото купе с лъва отпред няма да има наследник

Няма да има и нова концепция. Когато Peugeot представи на автомобилното изложение във Франкфурт през 2007 г. спортното купе като студия под крилото на 308, никой не очакваше да го види един ден на конвейера с всичките му чудеса. До този момент бе единствено представено на подиума на салона.

Три години по-късно, противно на очакванията, RCZ се появи в дилърските центрове на марката. Производителят направи необходимото и дори извърши подвиг колата да стане още по-успешна, отколкото концепцията. С ниска и набита стойка, красива двойна гърбица със стилен покрив очертаха впечатляващата физиономия на спортния модел. Динамичните качества на автомобила допълниха останалото, достойни за най-добрите постижения на специалистите във френския град Сошо, дори ако могат да съжаляват за липсата на малко по-мощен от 1,6 THP двигател с мощност 200 к.с., който е на върха на гамата. Това не попречи RCZ бързо да се превърне в най-продаваното купе във Франция (основно благодарение на двигателя HDi) и единодушно подкрепен от световната критика.

Второто малко чудо се случи през 2013 г., когато производителят изпълни отново желанията на феновете, като пусна версията R с 270 к.с., най-мощния автомобил в историята на Peugeot. Audi TT S и RS на Renault Megane сега са в  прицела на RCZ, но френският спортист също не разочарова. Малкият мотор 1,6 е повече от достоен. Междувременно, завръщането към спортните корени на френския Лъв с Peugeot 208 GTi и с лансирането на второто поколение на 308 върху чисто нова платформа потвърждават, че купето бе единодушно одобрено за неговите динамични качества.

Уви, продажбите на Peugeot RCZ, тръгнаха надолу, след като през 2014 г. бяха реализирани още 50 000 копия и най-вероятно ще си тръгне с гръм и трясък. Максим Пика, главен изпълнителен директор на марката, наистина потвърди в кулоарите на автомобилното изложение в Шанхай новината, че моделът няма да бъде подновен.

Тази информация само потвърждава дългосрочната стратегия, обявена преди време от Карлос Таварес – ограничаване броя на моделите, за да се избегне разпиляване на силите и намаляване на загубите. Залезът на купетата може да бъде компенсиран благодарение на спортните седани: 208 GTi и GTi by Peugeot (GTi 30th), и по-специално предстоящия 308 R и 270 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus