Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus City Car: Серийно през 2013

21.12.2010 10:58
Туит

Lotus ще стартира серийното производство на представения в Париж тази година City Car Concept. Моделът ще се появи на пазара през есента на 2013 г.

Или поне това е коментарът на изпълнителния директор на Lotus Дани Бахар пред Car Magazine. „Работим по него (City Car) заедно с Proton и още един производител“, обяснява Бахар, без обаче да уточнява коя е третата страна в проекта. Информацията за серийния модел все още е твърде оскъдна, но е ясно, че ще има „една (версия) за азиатския пазар, една за Европа и спортен вариант.“

Тривратият градски мъник, който дебютира в Париж тази есен, побира четирима пътници, но е доста тежичък със своите цели 1400 кг. Това се дължи на поставения малък бензинов двигател отпред и електрическия мотор в задната част, който директно задвижва задните колела.

Максималната мощност на хибридната система е 220 к.с. при 240 Нм въртящ момент, но тази, която на практика може да бъде оползотворена в нормални условия, се равнява на далеч по-скромните 73 „кончета“.

Батериите осигуряват самостоятелен пробег от 60 км, а с помощта на 1.2-литровия екстендър с 48 к.с., пригоден да работи на етанол и метанол, общият пробег нараства до 500 км.

Класическото ускорение от място до 100 км/ч отнема 9 сек., а това до ограничението в града от 50 км/ч става точно два пъти по-бързо. City Car Concept отделя по едва 60 г/км CO2 емисии и нито грам, ако се движи само на електричество.

Коментари
comments powered by Disqus