Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Elise Cup R: Състезател с разрешение за нормалните пътища

22.08.2014 16:32
Туит

В момента Lotus тества на Нюрбургринг-Нордшлайфе мистериозния прототип Elise. Нашият ловец на прототипите успя да улови машината по време на пистовите изпитания.

В момента ситуацията при Lotus отново е променена. В лицето на Джейн-Марк Галес британците получиха нов шеф през май, който ще трябва да вдигне на крака производителя на спортни автомобили. В момента моделната програма на Lotus включва сериите Elise, Exige и Evora в различни вариации. Феновете напразно чакат суперспортиста Esprit, други нови модели в момента не се предвиждат.

Lotus Elise с внушетелен заден спойлер

Изглежда британците искат да допълнят фамилията Elise с друг модел. Нашият ловец на прототипите успя да открие на Нюрбургринг-Нордшлайфе един Elise със същите спойлери, както фирмения състезателен модел, само че разрешение за движение по пътната мрежа. Предполага се, че британците искат да пуснат нова версия на състезателния автомобил, който да участва в надпревари като Trophy или GT3.

Модификациите включват нови предни и задни спойлери, нови странични прагове, както и огромен дифузьор с централно разположен накрайник на ауспуха. Подобно на Elise S CR, автомобилът ще разчита на 1,8-литров редови четирицилиндров двигател с променливо управление на клапаните и принудително пълнене с механичен компресор, който генерира 220 к.с. и 250 Нм.

Коментари
comments powered by Disqus