Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Esprit: Нов 4,8-литров V8 за спортиста

23.06.2011 10:36
Туит

Британският производител Lotus работи по 4,8-литров V8, чиято максимална мощност ще бъде около 570 к.с. Новият двигател ще работи под капака на Esprit, който ще дебютира през 2013 г.

Двигателят, който екипа на Lotus развива в базата си в Норфолк, тежи приблизително 170 кг, което е с 80 кг по-малко от предварително обсъждания петлитров V8 от Lexus IS-F. Максималната му мощност ще гравитира около 570 к.с. при 9000 об./мин, но R версията на мотора ще може да се похвали с 620.

Новият двигател ще бъде инсталиран първоначално под капака на Esprit. Производството на модела трябва да започне по предварителен план в края на следващата година, а пазарната му премиера е насрочена за пролетта на 2013-а. Впоследствие 4,8-литровият V8 ще бъде монтиран и на роудстъра Elite и на четиривратото купе Eterne.

По всяка вероятност именно този двигател ще се използва като база за развитие на четирицилиндровия мотор за Elise и евентуално на V6.

Коментари
comments powered by Disqus