Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Evora 414E: Полеви експеримент

05.07.2012 11:34
Туит

Тестовете на спортния хибрид Lotus Evora 414E започнаха. Ключовите показатели, по които ще се работи на този етап, са динамиката и надеждността.

Въпреки всички въпросителни, които се появиха около бъдещето на Lotus, работата по най-екстремния представител на марката продължава. За това обаче не са отговорни новите собственици от DRB Hicom, a Technology Strategy Board, Британската агенция за иновации, която спонсорира проекта и е осигурила възможността на екипа на Lotus Engineering да започне тестовете в Норфолк.

414E Hybrid е базиран на платформата на Evora, но стандартният силов тракт е заменен с плъгин хибридна система. За задвижването на спортния модел се грижат два електромотора (по един за всяко задно колело), чиято комбинирана мощност е 306 кВт (414 к.с.). Литиево-полимерната батерия (17 кВтч), която се зарежда или от стандартната електрическа мрежа, или от 1,2-литровия ДВГ на Lotus, гарантира пробег от 35 мили (56 км) за един цикъл.

Хибридната система е последователна и двигателят с вътрешно горене (48 к.с.) се използва единствено като екстендър, но въпреки това Evora 414E Hybrid изпълнява класическия на Острова спринт от 0 до 60 мили в час за по-малко от 4 секунди.

На практика трансмисията е едностепенна, но за да доближат максимално характеристиките на Evora 414E Hybrid до тези на класическите спортни модели, от Lotus използват симулация на седемстепенна автоматична скоростна кутия с планки за смяна на предавките директно от волана. Сред останалите нестандартни решения впечатление прави HALOsonic системата, разработена съвместно с Harman International, която пресъздава звуците, характерни за автомобилите с класически ДВГ както вътре в купето, така и извън него.

Коментари
comments powered by Disqus