Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Exige S Roadster: Удря тежко

08.03.2012 15:02
Туит

Автосалонът в Женева маркира дебюта на роудстъра Exige S. Тежащият 1100 кг автомобил ускорява от място до 100 км/ч за 4 секунди благодарение на 3,5-литровия V6.

„По-суров и от японско меню, Lotus Exige S Roadster комбинира хипнотичното ръмжене на своя купе събрат с изживяването да караш без покрив и да се чувстваш едно цяло с пътя“. Така започва официалното съобщение за новия модел на британската марка и определено този ентусиазъм има покритие, тъй като динамичните му характеристики са повече от вдъхновяващи.

Олекотените конструкции и перфектно настроеното окачване в комбинация с прецизната кормилна уредба са запазената марка за Lotus. При Exige S Roadster те се допълват от 3,5-литровия V6 с механичен компресор, който генерира 350 к.с. и 400 Нм. В резултат „един от най-леките роудстъри с шестцилиндров двигател“ ускорява от място до 160 км/ч за 4 секунди, а до 200 км/ч – за 8,5 при максимална от 233 км/ч.

Горепосочените стойности са валидни, при положение че Exige S Roadster е оборудван с Serial Precision Shift трансмисията. Стандартна за модела обаче е шестстепенната механична, която гарантира среден разход от 10,1 литра при 236 г/км емисии CO2.

Exige S Roadster има два типа настройки. Нормалният е подходящ за обществената пътна мрежа, докато опционалният Race пакет дава възможност на водача да изпробва своите възможности, както и тези на автомобила, на писта. Когато Exige S Roadster е в режим Race, се включва и лаунч контрола.

Lotus Exige S Roadster ще се продава предимно в Европа и Азия. На този етап британската марка с индийски собственици не планира доставки за САЩ.

Успоредно с Exige S Roadster в Женева дебютира и специалната серия Evora GTE Carbon Edition. Тя бе представена от Кими Райконен и цели да покаже активностите на Lotus във Формула 1. Ето защо каросерийните панели, както и броните, са изработени изцяло от карбон, а цветовото оформление се доближава до това на болида на Lotus.

Коментари
comments powered by Disqus