Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Exige S: Сърдечна операция

15.09.2011 11:11
Туит

Lotus Exige S от моделната 2012 г. ще получи 3,5-литров V6 с механичен компресор, което означава, че тежащият 1080 кг. автомобил ще разполага със стряскащите за подобно шаси 350 к.с.

Двигателят е заимстван от Evora S и заменя 1,8-литровия мотор на Toyota, което неизменно ще се отрази положително върху скоростните характеристики на модела. За съжаление от Lotus не публикуват статистика дори и по отношение на линейната динамика.

Визуалните промени по спортния модел засягат новите челни светлини и предницата, която комбинира бронята и капака в един елемент. В задната част също има сериозни промени, като при нея впечатление правят масивното задно крило и дифузорът с централно разположен накрайник на изпускателната система.

Lotus Exige S ще предлага два нови интериорни пакета като опция - Premium и Premium Sport. Едва ли обаче феновете на високите скорости се интересуват особено съществено от тях. Това обаче съвсем не може да се каже за стандартните Pirelli P-Zero Corsa гуми и Lotus DPM (Dynamic Performance Management) системата, която дава възможност на водача да променя в движение базисните характеристики на своя автомобил чрез трите режима на работа - Touring, Sport и DPM off .

Ако тези три режима не задоволяват напълно нуждите ви, то екипът на Lotus е подготвил и четвърти – Race, който е част от опционалния Race Pack. В пакета влизат още лаунч контрол и спортни настройки на окачването.

Lotus показа във Франкфурт и R-GT версията на Exige, която е подготвена според изискванията на ФИА за новия GT рали клас. Двигателят е идентичният, но със съответния рестриктор на входящия въздух, скоростната кутия е преработена изцяло, както и окачването, а успоредно с това Exige R-GT е получил задължителните за състезателни автомобили ролкейдж, противопожарна система и резервоар.

Може да звучи нелепо, но теглото на Exige R-GT достига 1200 кг, което е значително повече от това на стандартната версия. Това обаче се налага от изискванията на ФИА към GT категорията.

Коментари
comments powered by Disqus