Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus изгуби техническия си директор

09.05.2013 11:17
Туит
Lotus изгуби техническия си директор

Техническият директор на Lotus Джеймс Алисън е напуснал позицията си, обявиха официално от отбора. Негов заместник ще бъде Ник Честър, който е член на тима от 2000 година насам.

Първият голям успех за Алисън идва през 2005 г., когато като заместник технически директор на Renault печели световната титла с Фернандо Алонсо. Британецът поема функциите на технически директор през 2009 г. след крашгейт скандала и остава в отбора и при трансформацията му от Renault в Lotus. Неговият наследник Ник Честър пък ще направи последната стъпка в техническото ръководство на отбора, след като досега заемаше позицията инженерен директор.

"Щастливи сме да обявим, че Ник Честър е нашият нов технически директор", коментира тим-шефът на Lotus Ерик Булие. "Ник е добре познат на всички в Енстоун, вече 12 години е в отбора. Той участва директно в развитието на автомобила за тази и за следващата година, така че ще осигури плавния преход, за който работим от известно време насам."

Все още няма официална информация за това къде ще продължи своята кариера Алисън, който е един от най-реномираните технически ръководители в падока. Спрягат се три отбора - Ferrari, McLaren и Mercedes, но специално за Mercedes е малко вероятно, тъй като в екипа на Рос Браун вече има цял куп бивши технически директори. От McLaren отрекоха за евентуалната възможност Алисън да работи в Уокинг, така че Ferrari засега остава най-вероятната опция, още повече, че той е бил част от екипа на Ник Томбазис по време на ерата Шумахер.

В началото на този сезон Ерик Булие направи едно много интересно изказване, което вероятно е провокирано от перспективата Алисън да напусне тима. То бе насочено главно към хед-хънтинга във Формула 1.

"Мисля, че тази финансова битка е пълна лудост, да плащаш луди пари за персонала", коментира Булие за Autosport. "Формула 1 крие много рискове, има много изисквания, винаги е на показ. Заплатите са много високи, най-високите досега, във всяка една област, спрямо всяка една индустрия. И какво от това? За мен компанията е от първостепенно значение, няма да се борим за стотици хиляди долари, за да запазим даден служител."

Коментари
comments powered by Disqus