Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus подготвя шаси с по-дълго междуосие

23.08.2013 18:15
Туит

Новият автомобил на базирания в Енстоун тим ще дебютира в Италия, след като не е преминал всички необходими процедури, за да може Райконен и Грожан да се състезават с него още на "Спа".

Според Autosport краш тестовете на новото шаси са били успешни, но екипът на Lotus все още няма информация за ресурса на част от компонентите и способността им да понасят определени натоварвания, което е причината за отложения дебют. Тези проблеми трябва да бъдат отстранени в рамките на следващите няколко дена, което означава, че автомобилът с удължено междуосие ще се появи на "Монца". Това ще бъде последната мащабна промяна по E21, след което екипът на Ерик Булие ще се концентрира върху подготовката на автомобила за сезон 2014.

Въпреки че дебютът на новото шаси бе отложен, Ромен Грожан бе единственият пилот, който по време на петъчните тренировки в Белгия, имаше сходно темпо с това на Фетел и Уебър в дългите серии. Квалификационните симулации на двамата пилоти на Red Bull обаче бяха много по-убедителни, което означава, че нито Грожан, нито Райконен имат шанс да се борят за полпозишъна в събота. Същевременно прогнозите за квалификацията и състезанието в неделя обещават дъжд и ниски температури, което допълнително ще затрудни екипа на Ерик Булие. 

Коментари
comments powered by Disqus