Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus с нов трицилиндров мотор

09.09.2009 10:20
Туит
Lotus с нов трицилиндров мотор

Lotus ще представи във Франкфурт новия 1,2-литров мотор на компанията, разработен специално за хибридните й модели.

1,2-литровият трицилиндров мотор, изработен почти изцяло от алуминий, не е предназначен за директна връзка със силовото предаване, а е част от последователната хибридна система. С други думи, двигателят e куплиран с генератор, който предоставя нужната електроенергия за зареждане на батерията или директно за захранване на електромотора.

При развитието на новия ДВГ Lotus Engineering са се придържали към две основни цели – висока ефективност и ниски производствени разходи. Ето защо цилиндрите са с по два клапана, а впръскването е директно, като при 1500 об./мин изходната мощност е 15 кВт, а при 3500 об./мин, които са максималните, 35 кВт. Кривата на въртящия момент достига своя пик от 107 Нм при 2500 об./мин, но в случая този показател няма отношение към динамиката на хибрида.

Целият мотор (без смазочните материали и горивото) тежи само 56 кг. Разработването му е част от проекта на U.K. Technology Strategy Board (съвместен проект на Lotus Engineering, Jaguar Cars Ltd, MIRA Ltd и Caparo Vehicle Technologie) за конструиране на луксозен седан с нива на вредни емисии CO2 под 120 грама за километър пробег.

На този етап няма информация за електромотора, който ще работи съвместно с новия ДВГ.

Коментари
comments powered by Disqus