Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus T128: Година втора

31.01.2011 10:24 1
1
2571886568
Туит

Lotus на Тони Фернандес представи новия си автомобил. T128 е значително по-агресивен като дизайн от своя предшественик и поне според амбициите на екипа, трябва да изведе отбора в средата на таблицата.

На практика официалният дебют на T128 пред публика ще бъде по време на втория ден от тестовете във Валенсия (тази сряда), когато Lotus ще стартира предсезонната си подготовка. Премиерата на този етап бе единствено виртуална, след като новият автомобил попадна на „страниците“ на електронното списание Team Lotus Notes.

Миналия сезон Lotus не можа да спечели първата си точка във Формула 1, но за сметка на това бе най-предно класиралият се тим от новаците. Причината бе високата надеждност на T127, като това бе част от стратегията на Майк Гаскойн и неговия екип. Заради ограниченото време за подготовка от Lotus предпочетоха да заложат на консервативния дизайн и успешните финали, отколкото да търсят скорост от самото начало. Ето защо и развойната дейност бе прекратена още в средата на сезона, за да може отборът да се концентрира върху новия T128.

Първата и най-съществена промяна, естествено, е свързана със силовия тракт. Lotus прекрати преждевременно през миналата година договора си с Cosworth и от новия сезон ще използва двигатели на Renault и скоростни кутии на Red Bull. Първоначално T128 няма да получи KERS, но от тима обявиха, че не е изключено да интегрират системата в своя автомобил на по-късен етап. Сред останалите промени впечатление правят значително по-сложното като дизайн предно крило, по-високият нос, „стегнатите“ радиаторни кутии и еърбокса, решен в стила на този при Mercedes.

„Мисля, че във всяка една област този автомобил изглежда като водещите“, коментира техническият директор Майк Гаскойн. „Казахме го повече от ясно, искаме да се борим с вече установените отбори и мисля, че това е постижима цел.“

Коментари

Анонимен
Абе ма всички отбори от F1 ли карат тази година с двигатели Renault?

comments powered by Disqus