Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus търси спасение, намериха си нов шеф

07.05.2014 11:17
Туит
Lotus търси спасение, намериха си нов шеф

Жан-Марк Галес бе назначен за генерален директор на марката

Жан-Марк Галес, бивш  директор на Peugeot, бе назначен за изпълнителен генерален директор на Lotus от малайзийската фирма-майка DRB-Hicom.

Ако името ви е непознато, това е нормално: след като е заемал поста на директор на световните продажби на Mercedes, Жан-Марк Галес, роден в Люксембург, той ръководи съдбините на Citroën в годините между 2009 и 2012 г. Именно под негово ръководство е лансирана гамата DS с благословията на изпълнителния директор на PSA по онова време Кристиан  Щрайф. Той напуска групировката през 2012 г., за да поеме управлението на Европейската асоциация на автомобилните доставчици (CLEPA).

Неговото солидно CV привлече вниманието на малайзийската групировка HRB-Hicom, която преди две години купи своя сънародник Proton, собственик на Lotus. HRB първоначално се довери на малайзиеца Азиам Фарикулах да изведе компанията от бедственото положение след катастрофалното управление на Дани Бахар, който успя да пропилее паричните резерви на Proton за концепции без никакво по-нататъшно развитие, както и безумни действия, които бяха далеч от представата за спортни автомоби на марката от Хетел, Северна Англия.

Именно Жан-Марк Галес поема отговорността да носи историческата емблема, за да оздрави финансовото състояние на марката.

„ Това е интересен период за Lotus и номинацията на Жан-Марк идва в най-добрия момент от гледна точка на нашите проекти за Lotus, заяви Дато’Абдул Харит Aбдула, президент на Proton. – Вярваме, че със своя технически и управленски опит той ще успее да осъществи плана за проебразяване на Lotus”.

Коментари
comments powered by Disqus