Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lumma Cayenne Diesel: Изневери си с финес

03.08.2010 15:07
Туит

Компанията Lumma Design е популярна със своите предизвикателни и в повечето случаи гротескни проекти, които до известна степен компенсират с невероятен прилив на мощ.

С работата си по тунинговането на новия Porsche Cayenne Diesel, специалистите от германското ателие са се обърнали на 180 градуса и направо са изневерили на себе си. Те са оставили всички кичозни елементи от своя арсенал в склада и са последвали друга, непозната за тях философия на изчистения и стилен дизайн.

Доказателството за това е пестеливостта им в изработването на козметичния пакет за дизеловия Cayenne. Тунерите са се ограничили само до червена кора за двигателя, нови предни светлини, удвоена изпускателна система с общо четири накрайника от неръждаема стомана с диаметър 90 мм и 22-цолови колела. По желание на клиента те могат да бъдат заменени и с една идея по-големи (23') в два цвята.

Lumma доказва обратната си философия за проекта и с относително малките промени под капака, изразени единствено в новия софтуер за управление на двигателя. След неговата намеса стандартната дизелова мощ на Cayenne нараства с 15% от 240 до 276 к.с., а въртящият момент вече е 630 Нм спрямо първоначалните 550. Германците обещават и оптимизиран разход на гориво, но не дават точна информация за неговата стойност в цифри.

В салона също има леки промени, включващи декоративни алуминиеви панели по вратите с логото на компанията, алуминиеви педали и специални стелки. Те могат да бъдат изработени и от определена животинска кожа според индивидуалните изисквания на всеки клиент.

Коментари
comments powered by Disqus