Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

LUMMA CLR 558 GT: Стандартна програма

11.02.2011 12:45
Туит

От доста време не се бяхме сещали за LUMMA Design , но ето, че специализираният в модификацията на BMW тунер ни напомни сам за себе си с последната си програма, базирана на Porsche Cayenne.

Пакетът е предвиден за втората генерация на Cayenne и то дизеловата версия, макар че бодикитът би трябвало да е подходящ за всяка от модификациите на представения през миналата година автомобил. А той включва нов преден спойлер, задна броня, прагове, капак и заден спойлер, като към тях са прибавени карбоновите дифузор, заден лип и долна част на предния спойлер. Сред останалите външни промени впечатление правят трите централно разположени накрайника на изпускателната система с диаметър съответно 2х80 мм и 100 мм.

Безспорно новата изпускателна система допринася за оптимизираната динамика на трилитровия V6, но в случая основната тежест понася електронният модул LUMMA D-Box. След неговата инсталация максималната мощност достига 276 к.с. при стандартни 240, а въртящият момент нараства от 550 Нм на 630. За да гарантират на водача, че тези динамични характеристики ще са винаги на негово разположение, от LUMMA са сменили и електронния модул, отговарящ за информацията, която се подава към контролния блок при натискане на педала за газта.

Клиренсът на стандартното пневматично окачване е намален с 40 мм, но за сметка на това LUMMA са оборудвали „паркетния офроудър“ с 22-цолови колела, с гуми съответно 295/30/R22 за предната ос и 335/25/R22 за задната. В салона пък ще откриете двуцветна кожена тапицерия, декоративни шевове във формата на ромб, облицовка от алкантара за пластмасовите панели, алуминиеви педали и спортен волан (въздушната възглавница е запазена).

Коментари
comments powered by Disqus