Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lumma CLR 700GT: Отнесени от вихъра

01.10.2009 16:13
Туит

Първите визуализации на Lumma CLR 700GT, преработения от реномирания немски тунер Porsche Panamera, се появиха в интернет.

На този етап официална информация за програмата на Lumma няма, но агресивният аеродинамичен пакет се набива на очи още от пръв поглед. Сменена е предната броня, калниците, праговете, нов е и предният карбонов капак. От композитния материал са изработени също дифузорът и задното крило, които в комбинация с масивните въздуховоди и четирите накрайника на изпускателната система оформят агресивната задна част на CLR 700GT.

Пакетът на Lumma включва още по-твърдо окачване, което сваля клиренса с допълнителни 35 милиметра и високоефективна спирачна система, чийто масивни дискове се подават зад 22-цоловите колела. Немският тунер не прощава и на 4,8-литровия V8, като първоначалната информация е, че максималната му мощност ще достигне 700 к. с. (при 500 к. с. за Panamera Turbo).

На този етап няма информация за цената на CLR 700GT.

Коментари
comments powered by Disqus