Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

LUMMA CLR 730 RS: Ако ти стиска!

11.11.2009 10:14
Туит

Немският тунер LUMMA Design свали покривалото на LUMMA CLR 730 RS, който е базиран на BMW M5. Максималната мощност на преработената „петица” достига 730 к. с.

За силовия пакет LUMMA Design са потърсили услугите на друг реномиран тунер – G-Power. В резултат петлитровият битурбо V10, който стандартно генерира приблизително 500 к. с., е надут до 730, като това е възможно благодарение на новата система за принудително пълнене ASA и на спортната изпускателна система на LUMMA. Максималният въртящ момент достига 700 Нм, което в комбинация с увеличената на 730 „коня” максимална мощност прави LUMMA CLR 730 RS най-мощният автомобил на BMW, пригоден за движение по стандартната пътна мрежа.

Бодикитът на LUMMA включва нови преден и заден капак, спойлер отзад, корпуси на огледалата, калници, дръжки на вратите и прагове, като всички са изработени от карбон. В резултат на олекотеното шаси и подобрената аеродинамика LUMMA CLR 730 RS ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди, от 0 до 200 км/ч – за 10 секунди, а от 0 до 300 км/ч за 29, 5 секунди. Ограничител на максималната скорост няма, което означава, че при наличието на достатъчно смелост (или може би безразсъдство) може да застопорите стрелката на скоростомера на 367 км/ч.

Новото регулируемо окачване, което позволява просветът да бъде намален с цели 45 мм, контактува с пътя посредством 21 цоловите колела с гуми на Michelin (255/30 отпред и 295/25 отзад). Зад тях срамежливо се подават 405-милиметровите (380 мм за задната ос) спирачни дискове и шестбуталните (четирибутални) апарати.

В интериора на LUMMA CLR 730 RS впечатление правят повсеместните карбоновите апликации, тапицерията от естествена кожа, решена в червено и бяло, и спортните алуминиеви педали.

На този етап няма информация за цената на пакета.

Коментари
comments powered by Disqus